امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به توطئه ها و برنامه های دشمن برای به خطر انداختن اسلام، گفت: دشمن به دنبال ایجاد شکاف در سیستم سیاسی ایران است.
کد خبر: ۴۵۰۹۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳ 01 July 2017
حجت الاسلام علیجان دلدار ظهر جمعه  در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه بیان کرد: ایران به دلیل داشتن مدیریتی جهادی در زمینه های مختلف سیاسی، بین المللی، فرهنگی و اقتصادی موفق بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال شکاف در سیستم سیاسی ایران است، اظهار کرد: اگر در جامعه اسلامی و بین مسئولان اختلاف باشد نیروها و توان ها نیز هدر می رود.

حجت الاسلام دلدار ادامه داد: در این صورت مسئولان به جای گام برداشتن درمسیر حل مشکلات، به دنبال دعواهای سیاسی و اختلاف سلیقه ها می روند.

وی با بیان اینکه نزاع و اختلاف زمینه ناتوانی جامعه را فراهم می کند، گفت: اگر یاد خدا جایگزین ریاست طلبی و خودخواهی شود، به طور قطع مسلمانان در همه زمینه ها پیروز می شوند.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: شکست ها و ضعف هایی که در طول تاریخ مسلمانان با آن مواجه شده اند تنها به دلیل عمل نکردن به دستورات الهی بوده است.

وی با اشاره به برنامه های مختلف دشمن در راستای ضربه زدن به اسلام بیان کرد: بدون شک خداوند از طرح و نقشه دشمن آگاه بوده و دشمنان هرگز از چنگ قدرت خدا خارج نیستند.

حجت الاسلام دلدار با اشاره به مناسبت های هفته پیش رو بیان کرد: هفته دوم تیرماه به نام «هفته حقوق بشر آمریکایی» نام گذاری شده و در طول تاریخ جمهوری اسلامی ایران نیز هفته ای پر ماجرا است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار