امام جمعه موقت یبرجند با اشاره به اینکه باید همه مسئولان ادامه‌دهنده راه و سیره شهدا باشند، گفت: شهدای خدمت، الگوی خدمت خالصانه و صادقانه و دغدغه مردم و اسلام و دین را داشتند و ولایتمداری را نشان دادند.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲ 07 June 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز (۱۸ خرداد ماه) در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند با اشاره به اینکه عهدنامه امیرالمومنین (ع) بهترین نسخه مدیریت برای جامعه اسلامی و بشری است، ادامه داد: دشمنان هم این اعتراف را دارند و سازمان ملل با وضعیتی که بر آن حاکم است بر عظمت نسخه زیبا و بلند امیرالمومنین (ع) به مالک اشتر اعتراف دارد.

خطیب جمعه بیرجند از آیت‌الله رئیسی به‌عنوان سیدالشهدای جبهه خدمت یاد کرد و گفت: بعد از شهادت ایشان، دوست و دشمن در برابر عظمت و اقداماتش سخن گفتند.

وی با تأکید بر اینکه باید دوست‌داشتنی‌ترین اندوخته‌ها نزد انسان، کردار نیک و شایسته باشد، اظهار کرد: کسی که می‌خواهد در جامعه اسلامی مدیریت در جایگاه ریاست جمهوری نظام اسلامی را داشته باشد، باید هوای نفسانی خود را کنترل کند و عقل او صاحب باشد و آنچه را که برایش حلال نیست از نفس خود دریغ بدارد.

وی تأکید کرد: مسئولان نظام و رئیس جمهور باید حق، عدل و رضایت عامه جامعه و رفع گرفتاری از مشکلات مردم و دغدغه مردم را داشته باشد.

نوفرستی با بیان اینکه سطح انتظار جامعه با شهادت مظلومانه شهدای خدمت بالا رفته است، گفت: در حالی که دانشجویان اروپایی و آمریکایی از فلسطین و مظلومان حمایت می‌کنند، اما قبله برخی در ایران هنوز غرب است و از آمریکایی‌ها می‌ترسند و چنین کسانی لیاقت ندارند بر جامعه اسلامی زعامت داشته باشند حتی در جایگاه وزارت.

وی با بیان اینکه در انتخابات ریاست جمهوری تکلیف شرعی داریم که دقت و بررسی کنیم و این مناظرات خیلی می‌تواند به ما در انتخاب فرد اصلح کمک کند، افزود: امروز در مرحله سوم از انقلاب که دولت اسلامی است این شهدای عزیز الگوی خدمت خالصانه و صادقانه و دغدغه مردم و اسلام و دین را داشتن و ولایتمداری را نشان دادند.

او ادامه داد: سبک مدیریت شهید آیت‌الله رئیسی ویژه و با صمیمت همراه بود و برای مردم کرامت قائل بود و به مردم و جوانان زمینه اظهار نظر و میدان می‌داد.

نوفرستی به حضور میلیونی مردم در تشییع شهدای خدمت اشاره کرد و افزود: در عزای عزیزان خود مثل شهید سلیمانی، مثل شهید رئیسی و دیگران، عزاداری مردم حماسه بود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار