مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی گفت: بیش از ۵ هزار کارت هوشمند ملی آماده تحویل است و از هم استانی‌های گرامی خواست می‌کنیم نسبت به تحویل کارت ملی خود اقدام کنند.
کد خبر: ۱۱۷۰۵۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ 10 June 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، مرتضی امیرآبادی زاده ۲۰ خرداد به رسانه‌ها گفت: پیرو دستور ریاست محترم ستاد انتخابات خراسان جنوبی ادارات ثبت احوال سراسر استان تا روز انتخابات به صورت صبح و بعد از ظهر پاسخگوی مراجعین خواهند بود.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی بیان کرد: ادارات ثبت احوال شهرستان‌های تابعه در شیفت صبح از ساعت ۶ لغایت ۱۳ و در شیفت عصر از ۱۶ لغایت ۱۹ دایر خواهند بود.

امیرآبادی زاده افزود: مردم فهیم استان می‌توانند با مراجعه به ادارات ثبت احوال سطح استان نسبت به رفع نواقص احتمالی در مدارک هویتی خصوصاً شناسنامه اقدام نموده تا برای شرکت پرشور در انتخابات پیش رو حاضر باشند.

این مقام مسئول ابراز داشت مردم امور هویتی خود را به روز‌های منتهی به انتخابات موکول ننموده و هر چه زودتر نسبت به انجام آن اقدام نمایند.

امیرآبادی زاده در ادامه افزود ادارات ثبت احوال در روز انتخابات نیز از ساعت ۷ صبح تا پایان زمان رأی گیری برای پاسخگویی به مردم و استعلامات احتمالی دایر خواهند بود.

وی اظهار کرد: جلسات ستاد انتخابات این اداره کل پس از صدور ابلاغ اعضا به طور مستمر برگزار گردیده و نشستی مشترک با همین موضوع با رؤسای ادارات تابعه نیز به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

مدیر کل ثبت احوال خراسان جنوبی افزود: رؤسا ادارات تابعه و نمایندگان ثبت احوال در بخش‌ها؛ با حضور منظم در جلسات ستاد انتخابات نسبت به انجام امور محوله اقدام می‌نمایند.

وی گفت: بیش از ۵ هزار کارت هوشمند ملی آماده تحویل است و از هم استانی‌های گرامی خواست می‌کنیم تا با مراجعه به آدرس مندرج در پیامک تحویل نسبت به تحویل کارت هوشمند ملی خود اقدام نمایند.

این مقام مسئول در پایان به هم استانی‌های توصیه کرد که با مراجعه به مدارک هویتی شناسنامه و کارت هوشمند ملی خود؛ نسبت به آماده بودن آن برای روز انتخابات اطمینان حاصل نمایند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار