مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی از پیداشدن چهار کوهنورد گمشده در ارتفاعات نایبند با تلاش تیم امدادی کوهستان این جمعیت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۱ 07 June 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، محمدعلی کاوسی، امروز ۱۸ خرداد به رسانه‌ها گفت: تلاش بی‌وقفه تیم‌های امدادونجات هلال احمر طبس در یافتن چهار کوهنورد مفقودی در منطقه کوهستانی نایبند به ثمر نشست.

وی افزود: در حال حاضر چهار کوهنورد در سلامت کامل پیدا و در مسیر بازگشت قرار گرفتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: عملیات جست‌وجو توسط یک تیم امدادونجات از نجاتگران هلال احمر و یک تیم از خانه هلال روستای نایبند به صورت شبانه در شرایط سخت و کوهستانی آغاز شد.

کاوسی تصریح کرد: پس از ۷ ساعت تلاش بی‌وقفه، سرانجام در ساعات اولیه صبح امروز ۱۸ خرداد ۱۴۰۳، هر چهار کوهنورد در سلامت کامل پیدا شدند.

وی با اشاره به اهمیت آمادگی و رعایت نکات ایمنی در هنگام کوهنوردی، از کوهنوردان خواست تا قبل از صعود به ارتفاعات، از شرایط منطقه آگاهی لازم را کسب کرده و تجهیزات کافی به همراه داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی همچنین از تلاش‌های بی‌وقفه و از خودگذشتگی نجاتگران هلال احمر و تیم خانه هلال روستای نایبند که در این عملیات جست‌وجو و نجات شرکت داشتند، قدردانی کرد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار