معاون حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: آمار بیکاری در خراسان جنوبی از بیش از ۷ درصد به ۵ درصد در دولت سیزدهم کاهش یافته است.
کد خبر: ۱۱۶۹۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۷ 02 June 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، حجت الاسلام صحبت الله رحمانی، شنبه شب ۱۲ خرداد در دیدار، با استاندار با اشاره به اینکه شهید جمهور به همه مناطق به طور یکسان توجه داشت، خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم در بخش‌های مختلف و از جمله در حوزه کار و کارگری اقدامات بسیار خوبی بدون سر و صدا و بی منت انجام شده است.

وی گفت: ۶۰ هزار نفر از مردم ایران از اجرای طرح کالابرگ الکترونیکی استقبال کردند.

حجت‌الاسلام رحمانی با بیان اینکه در شرایط فعلی احساس امنیت در جامعه وجود دارد، افزود: در سال‌های گذشته در زمین مجموعه ورزشی کارگران بیرجند ایجاد بنا شده و زمین چمن آن هم از محل مسئولیت‌های اجتماعی و همچنین ۱۰۰ میلیارد تومان از محل مولد سازی برای تکمیل آن اختصاص خواهد یافت.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: در چهار شهرستان این استان، پروژه‌های نیمه تمام مجتمع‌های ورزشی کارگری وجود دارد که دو مورد از این پروژه‌ها با حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی باید با همکاری استانداری تکمیل شوند.

وی تصریح کرد: سال ۱۳۸۵ زمین مجموعه ورزشی کارگری بیرجند واگذار شده بود و قرار شد زمینی معوض زمینی که از اراضی این مجموعه برای ساخت واحد‌های سازمانی انتظامی اختصاص یافته، اختصاص یابد.

حجت‌الاسلام رحمانی بیان کرد کرد: همه ادارات عضو شورای هماهنگی ما در خراسان جنوبی در تکمیل این مجموعه ورزشی مشارکت کنند تا از این طریق کار مثبتی در استان انجام شود.

دولت سیزدهم، درخواست‌های ۶۰ ساله مردم خراسان جنوبی را پاسخ گفت

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی نیز بیان کرد: در دولت سیزدهم کار‌های خوب بسیاری در حوزه‌های مختلف در کشور و به تبع آن در خراسان جنوبی انجام شده، اما مشکلی که در این زمینه وجود دارد، این است که به هر دلیلی اطلاع رسانی درستی در این خصوص انجام نشده تا مردم نسبت به کار‌های انجام شده آگاهی کاملی داشته باشند.

وی گفت: ۲۰ سال پیش از انقلاب در یکی از روزنامه‌های کشوری، راه آهن و آب به عنوان دو درخواست مردم بیرجند مطرح شده بود که در نهایت برای پاسخگویی به این دو مطالبه مردم در این دولت اقدام شد.

قناعت با بیان اینکه با حضور رئیس جمهور شهید، کلنگ احداث راه آهن در استان به زمین زده شد، خاطرنشان کرد: کار انتقال آب به خراسان جنوبی هم در حال انجام است که هر دوی این موارد از ابر پروژه‌هایی است که در دولت سیزدهم در حال اجرا هستند.

استاندار با اشاره به مشکل زمین مجموعه ورزشی کارگری در مرکز استان، اظهار داشت: قرار است مابه ازای زمینی که در اختیار نیروی انتظامی برای ساخت خانه‌های سازمانی قرار گرفته، ملکی به مجموعه ورزش کارگری استان اختصاص یابد.

وی با بیان اینکه باید استان‌هایی مانند خراسان جنوبی به شکل ویژه و خاص دیده شوند که البته در دولت سیزدهم این گونه بوده است.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار