رئیس گروه مطالعات غرب آسیای مرکز مطالعات و امور بین الملل وزارت امور خارجه، گفت: سردار خدمت برای همیشه در تاریخ ماندگار شد.
کد خبر: ۱۱۶۹۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱ 30 May 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، فردوسی‌پور، امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد در مراسم هفتمین روز خاکسپاری شهدای خدمت، با حضور استاندار خراسان جنوبی، آیت الله رئیسی را انسانی مخلص، پرکار و پر تلاش عنوان کرد و گفت: دوست و دشمن در این زمینه اتفاق نظر دارند و برگزاری حماسه تاریخی در تشییع آیت الله رئیسی در نقاط مختلف کشور و در بیرجند نشانگر این موضوع است.

وی بیان کرد: آیت الله رئیسی تجلی اسلامیت و جمهوریت نظام و خدمت به مردم بود به این دلیل خداوند دل‌های مردم را به سوی او هدایت کرد.

فردوسی پور گفت: سردار خدمت برای همیشه در تاریخ ماندگار شد و هر کسی که در این جایگاه قرار گیرد با او سنجیده خواهد شد و امیدواریم که مردم خراسان جنوبی مانند گذشته حضوری گسترده در انتخابات ریاست جمهوری داشته باشند.

رئیس گروه مطالعات غرب آسیا، بیان کرد: شهدای خدمت چند ویژگی بارز داشتند که شاخص‌ترین آن ولایتمداری آن‌ها بود و آیت الله رئیسی مورد اعتماد امام (ره) و مقام معظم رهبری بودند.

وی با بیان اینکه از ویژگی‌های رئیس جمهور شهید و سردار دیپلماسی این بود که رهبری به آن‌ها اعتماد داشتند، اظهار کرد: افتخار مردم خراسان جنوبی این است که ایشان دو دوره نماینده آن‌ها در مجلس خبرگان رهبری بود.

فردوسی پور تصریح کرد: آنچه که سبب جهانی سازی ایران شده، موضوع فلسطین است و دیپلماسی حمایت از مقاومت مرهون سیاست امام (ره) درباره حمایت از ملت فلسطین است.

رئیس گروه مطالعات غرب آسیا، با بیان اینکه هشت تیر یکی دیگر از خرمشهر‌هایی است که ملت ایران در طی مسیر انقلاب خواهد داشت، بیان کرد: در فتح الفتوح هشت تیر باید انتخاب جدیدی داشته باشیم به همین دلیل حضور گسترده مردم در انتخابات از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی گفت: مهم این است که ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری سرافراز شوند تا با انجام این کار بتوانیم در شرایط سخت پیش رو کشور خود را بیمه کنیم.

فردوسی پور با تأکید بر این نکته که هر کسی بر صندلی رئیس جمهوری تکیه بزند باید خود را خادم مردم بداند، افزود: هرچند مردم خراسان جنوبی در غم شهادت وکیل خود عزادار هستند، اما با حضور گسترده در انتخابات ادامه دهنده راه شهدای خدمت خواهند بود.

ناصرناصری، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی گفت: شهادت خادم الرضا (ع) رئیس جمهور و سردار دیپلماسی جمهوری اسلامی و دیگر همراهانشان همه مردم ایران اسلامی را داغدار کرد.

وی تصریح کرد: در اوایل حضور آیت الله رئیسی در آستان قدس، به این نکته تأکید داشتند که باید کاری کنیم هر کسی بخواهد در هر نقطه جهان بتواند به عنوان خادم آستان قدس به محرومان خدمت رسانی کرده و ماهی یک بار برای خدمت‌گذاری در آستان قدس برای خدمت حضور پیدا کند.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار