مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از قرار گرفتن نام استان در جایگاه دوم ۵ استان برتر کشور در مرحله نخست المپیاد علمی ادبی سال ۴۰۲ با توجه به جمعیت دانش آموزی، خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۸۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۲ 15 June 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سید علیرضا موسوی نژاد، امروز شنبه ۲۶ خرداد با علام این خبر گفت: بهارستان علم و ادب از دو منظر تعداد پذیرفته شدگان و جمعیت دانش آموزی، در مرحله اول برگزاری این المپیاد که سال گذشته برگزار شد، در جایگاه اول ۵ استان برتر کشور قرار دارد.

وی افزود: همچنین دانش آموزان مستعد و پر تلاش خراسان جنوبی با تلاش و کوشش و به کار گیری آموزش‌های تئوری و عملی معلمان خود در سال ۴۰۲، نام بهارستان علم و ادب را در المپیاد‌های علمی زیست شناسی، نجوم و اختر فیزیک، علوم زمین و رایانه نیز در ردیف ۵ استان برتر کشور قرار دادند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: خراسان جنوبی، از حیث جمعیت، در المپیاد علمی سلول‌های بنیادی نیز در جایگاه سوم ۵ استان برتر کشور قرار گرفته است.

به گفته موسوی نژاد، تربیت مهارت محور در مدار توسعه و تولید دانش بنیان در مدارس، لازمه به وجود آمدن مدارس قوی و موتور رشد و توسعه سند تحول بنیادین است و کشف استعداد‌های دانش‌آموزان، اولین قدم برای توسعه این علوم در مدارس بهارستان علم و ادب به شمار می‌رود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار