دستیار مردمی سازی رئیس جمهور گفت: رئیس جمهور شهید مدیریت دینی را به سادگی در جامعه پیاده کرد و پیگیری بسیاری برای کارها انجام می داد
کد خبر: ۱۱۷۰۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۶ 10 June 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، سید احمد عبودتیان، دستیار مردمی سازی رئیس جمهور، شب گذشته در دیدار با استاندار خراسان جنوبی، هم در این جلسه گفت: مردم بیرجند و خراسان جنوبی در تشییع پیکر مطهر رئیس جمهور شهید به گونه ای داغدار بودند که گویا پدر خود را از دست داده‌اند.

عبودتیان با اشاره به اینکه آیت الله رییسی هر جا که در سفرها مردم را می دید از خود بی خود می شد و ما به خوبی ایشان را نشناختیم، اظهارکرد: رئیس جمهور شهید مدیریت دینی را به سادگی در جامعه پیاده کرد و پیگیری بسیاری برای کارها انجام می داد.

آیت الله شهید رئیسی، نسخه اصلی شهیدان رجایی و بهشتی بود

جواد قناعت استاندار خراسان جنوبی نیز گفت: مردم خراسان جنوبی حضور گسترده‌ای در تشییع پیکر رئیس جمهور شهید در مرکز استان داشتند و با این حضور خود به خوبی حق مطلب را ادا کردند.

به گفته وی؛ بیشترین زحمت انجام این کار بر عهده تشکل‌های مردمی و با برپایی موکب‌ها در مسیر تشییع پیکر شهدا بود.

وی خاطر نشان کرد: در گذشته همواره درباره شهید رجایی و شهید مظلوم بهشتی با نسل جوان گفت‌وگو می‌کردیم اما مصداقی در این خصوص نداشتیم که آیت الله رئیسی به عنوان نسخه اصلی در این خصوص معرفی شد.

استاندار با تأکید بر اینکه در دوران تحریم و بی پولی دولت، عددهای مربوط به اجرای پروژه‌های عمرانی در خراسان جنوبی میلیاردی است، اظهارکرد: به زودی مرحله اول طرح گاز رسانی از دشتک زابل به نهبندان به بهره برداری می رسد.

قناعت تصریح کرد: از 510 کیلومتر پروژه راه آهن، 432 کیلومتر آن در خراسان جنوبی است که در این راستا چهار ایستگاه در نهبندان، سربیشه، قاین و بیرجند احداث خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط مطلوبی که در استان ایجاد شده، پیمانکاران راه آهن خواستار نوسازی ماشین آلات خود و واگذاری مدیریت بخشی از این پروژه در سیستان و بلوچستان به خراسان جنوبی شدند.

به گفته وی؛ آیت الله رئیسی به خواسته خود رسید اما شهادت رئیس جمهور شهید برای ما داغ بزرگی بود.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار