استاندار انتقاد کرد:
احساس خطر مواد مخدر در جامعه، هنوز همگانی نشده است و به همین دلیل بعد از سال ها مقابله، همچنان شاهد شیوع این بیماری هستیم.
کد خبر: ۹۷۴۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۳ 28 June 2021

استاندار خراسان جنوبی با بیان این مطلب گفت: هر گاه در زمینه مبارزه با مواد مخدر، به اندازه شیوع ویروس کرونا احساس خطر کنیم، می توانیم با هم افزاییِ مثبت ایجاد شده، به موفقیت های ارزشمندی دست یابیم.
"ملانوری" با استناد به آمار از رشد ۹۲ درصدی کشفیات نیروی انتظامی صحبت کرد و با توجه به پهناور بودن استان این میزان کشفیات را قابل تقدیر دانست.
وی ادامه داد: همچنین بر اساس آمارهای نیروی انتظامی استان، در ۳ ماهه اول امسال، ۲ هزار و ۸۵۰ نفر شامل ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در حوزه جابه جایی و ۲۵۰ نفر خرده فروش دستگیر شده اند.
وی یاداور شد: آنالیز خودروهای توقیف شده در پارکینگ خودرویی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، نشان دهنده آن است که همه سطوح درآمدی جامعه به نوعی در گیر جابه جایی مواد مخدر شده اند.
به گفته استاندار موضوع آلودگی به اعتیاد در همه قشرها دیده می شود و با وجود این که سال ها از آن به عنوان بیماری یاد شده اما هنوز نتوانسته ایم خطرش را کاهش دهیم.
استاندار با بیان این که برخی خرده فروشان مواد مخدر به دلیل مسائل معیشتی به این کار ورود کرده اند، تصریح کرد: ما باید برای کمک به معیشت و مسایل اقتصادی خانواده ها برنامه ریزی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار