استاندار خراسان جنوبی گفت: امسال حدود ۳۰درصد کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به میزان مشابه در سال گذشته افزایش داشته است.
کد خبر: ۴۵۰۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۹ 01 July 2017
سیدعلی اکبرپرویزی پیش از ظهر امروز در حاشیه مراسم امحاء 30 تن انواع مواد مخدر غیردارویی در بیرجند باقدردانی ازکسانی که در خراسان جنوبی و استان کرمان زمینه‌های کشف این مواد را فراهم کردند اظهار داشت: امسال حدود 30درصد کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به میزان مشابه در سال قبل افزایش داشته است.

وی به عزم جدی دولت و قوه قضائیه در مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد و افزود: این هشداری است به سوداگران مرگ که جمهوری اسلامی با تمام توان در زمینه مبارزه با پدیده مواد مخدر ایستاده است.

وی با بیان اینکه بعد از جنگ تحمیلی، جمهوری اسلامی بیشترین شهید را در زمینه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرده است افزود: در این رابطه سایر کشورهاباید جدی تر از گذشته همگام با ایران وارد عرصه شده و به ما کمک کنند.

رئیس شورای تامین استان خراسان جنوبی، با بیان اینکه برخورد با اعتیاد درجامعه تنها با برخوردهای قهری و انتظامی و امنیتی امکانپذیر نخواهد بود، افزود: اگر مشارکت، همراهی و کمک خانواده ها نباشد قطعاً اقداماتی که در سطح کلان در دولت و نیروهای نظامی و انتظامی به انجام می رسد به نتیجه مورد نظر ختم نخواهد شد.

پرویزی، مراقبت خانواده ها را اصلی ترین اقدام در این زمینه دانست و تصریح کرد: در کنار این امر آگاه سازی و آگاهی بخشی به جامعه نیز بخشی از اقداماتی است که از سوی متولیان امر به صورت برنامه ریزی شده به انجام می رسد.

وی ایمن سازی مرزهای ورودی، استفاده از ابزار جدید در امر مبارزه و برخورد با قاچاقچیان را مهمترین وظیفه دولت ها دانست و تصریح کرد: در کنار این اقدامات، خانواده ها باید با هشدار به فرزندان خود و نیز مراقبت جدی و اصولی از ورود آنان به ورطه اعتیاد جلوگیری کنند.

بالغ بر 30 تن انواع مواد مخدر غیردارویی در بیرجند با حضور استاندارخراسان جنوبی، اعضای شورای تامین ، اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و جمعی از مسئولان استانی امحاء شد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار