استاندارخراسان جنوبی با تاکید بر اینکه پروژه‌های محرومیت زدایی باید در اولویت اجرا با همکاری بسیج سازندگی قرار گیرند، گفت:دستگاه‌های اجرایی نظارت جدی بر روند اجرای طرح‌ها داشته باشند.
کد خبر: ۴۳۸۸۵۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ 11 June 2017
سید علی اکبر پرویزی شنبه شب در کارگروه بسیج سازندگی خراسان جنوبی اظهارکرد: بر اساس قانون دستگاه‌های اجرایی مجازهستند برخی پروژه‌های خود را به بسیج سازندگی واگذار کنند.

 وی با بیان اینکه این پروژه‌ها به صورت سه جانبه و با مشارکت مردم، بسیج و دستگاه اجرایی مربوطه اجرا شود، گفت: باید از ظرفیت عمومی مردم و جهادگران در راستای محرومیت زدایی و توسعه روستاها استفاده شود.

استاندار خراسان جنوبی تاکید کرد: باید پروژه‌هایی به بسیج سازندگی واگذار شود که بسیج توان فنی و امکانات لازم برای اجرای آن را داشته باشد.

 وی خواستار اعلام وضعیت بسیج سازندگی استان در حوزه توانایی‌های فنی و امکانات برای اجرای پروژه‌ها شد و گفت: سپس در کمیته‌های تخصصی پروژه‌های ضرورت دار نیمه تمام برای واگذاری به این سازمان معرفی شود.

پرویزی با تاکید بر اینکه نباید کارها را احساسی دنبال کنیم، گفت: پروژه‌ها و طرح‌ها با ارزشی که در زمینه محرومیت زدایی مؤثر هستند در اولویت اجرا قرار گیرد.

 وی عنوان کرد: اگر مردم نسبت به طرح‌ها احساس تعلق کنند و در راستای اجرای آن مشارکت داشته باشند موفق خواهیم بود.

استاندار خراسان جنوبی با تاکید بر اینکه مشارکت باید فکری و اعتقادی باشد، ادامه داد: نظارت دستگاه‌ها برروند اجرای پروژه بعد از واگذاری و همچنین بعد از اتمام آن نباید مورد غفلت قرار گیرد.

پرویزی با بیان اینکه ارزان تمام شدن پروژه نباید مجب شود تا حساسیت‌ها و نظارت‌ها بر آن کم شود، گفت: بر مبنای توان اعتباری استان پروژه‌ها را تعریف کنیم تا در کمترین زمان بتوانیم آنها را به سرانجام برسانیم.

 وی با بیان اینکه در حوزه اقتصاد مقاومتی و راه اندازی کارگاه‌ها مشکلی برای ارائه تسهیلات در استان نداریم، گفت: تسهیلات به میزانی به متقاضیان اعطا شود که مجبور به دریافت تسهیلات مجدد از ارگان‌ها و دستگاه‌های دیگر نباشند.

پرویزی ادامه داد: مسئولان دقت کنند در اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها قوانین و مقررات رعایت شود که در آینده مردم دچار مشکل نشوند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار