نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی:
نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه هیچ سودی بالاتر از علم نیست گفت: از پتانسیل‌های خراسان جنوبی در راستای ترویج فرهنگ علم آموزی به دانشجویان استفاده شود.
کد خبر: ۳۷۳۴۳۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۰ 06 February 2017
آیت‌الله سید علیرضا عبادی عصر امروز در دیدار با رئیس و اساتید دانشگاه بزرگمهر قاین اظهار داشت: هیچ سودی بالاتر از علم نیست.

وی با بیان اینکه ساده‌ترین راه علم، انتقال صحیح آن به دانشجویان است افزود: باید از پتانسیل‌های خراسان جنوبی در جهت ترویج و توسعه فرهنگ علم آموزی به دانشجویان استفاده شود.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی خطاب به رئیس دانشگاه بزرگمهر قاین گفت: تمامی اموری که در دانشگاه برای دانشجویان انجام می‌شود باید جنبه علمی داشته باشد.

وی بیان کرد: امروز با پیشرفت تکنولوژی و صنعت، امکانات علم‌آموزی توسعه یافته و لازم است برای رسیدن به آرمان‌های اسلامی از تکنولوژیها بیشترین بهره را ببریم.

عبادی افزود: اساتید دانشگاه باید مهارت فنی را در کنار درس‌های علمی به دانشجویان آموزش دهند چرا که این آموزش‌ها لازمه کار آینده دانشجویان است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی دانشگاه رفع مسائل فرهنگی قشر دانشجو است اظهار داشت: دانشگاه‌ها عامل ترویج علم در جامعه هستند و علوم باید طبق قوانین اسلامی باشند تا بتوانند نتایج مطلوبی برای کشور داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی گفت: کسی که سنت حسنه‌ای را در جامعه ترویج دهد ثواب زیادی خدا برای او می‌نویسد و آموزش دادن به علم‌آموز نیز ثواب دارد و نیازمند پایبندی به ارزش‌های نظام دارد.

عبادی تصریح کرد: اساتید با داشتن فن زبان قوی باید بتوانند دانشجو را به دانشگاه جذب کنند.

رئیس دانشگاه بزرگمهر قاین نیز در این دیدار با بیان اینکه در این دانشگاه بیش از هزار و 500 دانشجو تحصیل می‌‌کنند گفت: دانشگاه بزرگمهر قاین دانشگاهی نوپا است که در کارشناسی پیوسته 9 رشته و در کارشناسی ناپیوسته 3 رشته  دارد.

محمدحسین شفیعی افزود: در این دانشگاه 30 کارمند و 20 عضو هیئت علمی فعالیت می‌کنند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار