رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش کشور با بیان اینکه امروز یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دفاع در کشور پدافند است، گفت: آسمان ایران یکی از امن ترین آسمان های دنیا است.
کد خبر: ۳۵۳۶۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۴ 02 January 2017
 حجت السلام محمد علی انصاری ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: امروز یکی از اصلی‌ترین اولویت‌های دفاع در کشور پدافند است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از اصلی‌ترین نیازهای دفاعی کشور دفاع از آسمان است، افزود: خوشبختانه در حال حاضر پدافند دارای کارکنان دلسوز، در صحنه و کم توقع است.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش کشور با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و نظام جمهوری اسلامی ایران توجه خوبی به پدافند دارند، بیان کرد: این مهم باعث شده است پدافند هوایی در کشور روز به روز رشد بیشتری داشته باشد.

وی با بیان اینکه منطقه خراسان جنوبی یکی از مناطق حساس به پدافند است، گفت: خوشبختانه طی چند ساله گذشته پدافند استان قدم‌های خوبی به جلو برداشته است.

حجت الاسلام انصاری با اشاره به اینکه فرماندهی مقتدر و فعال پدافند در کشور، اظهار داشت: نتیجه این فرماندهی وجود آسمانی امن در کشور است.

وی با بیان اینکه دشمنان خود اقرار کرده‌اند که یکی از امن‌ترین آسمان‌ها آسمان جمهوری اسلامی ایران است، عنوان کرد: به دلیل همین امنیت تعداد پروازهای عبوری از کشور روز به روز در حال رشد است.

رئیس عقیدتی سیاسی پدافند هوایی ارتش کشور ادامه داد: امنیت امروز کشور در سایه هوشیاری، بیداری و در صحنه بودن سربازان پدافند است.

آیت الله سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی نیز در این دیدار با بیان اینکه پدافند به تعبیری خط مقدم است و مهم‌ترین نقش را دارد، اظهار کرد: امروز شرایط نظامی دنیا ایجاب می‌کند پدافند در کشور تقویت شود.

وی با بیان اینکه اگر مردم مظلوم یمن پیش بینی‌های لازم و پدافند را در نظر گرفته بودند امروز از بار سنگینی که بر دوش آن‌ها است، کاسته می‌شد، گفت: خوشبختانه امروز مردم مظلوم یمن با پایداری و پای مردی حرف اول را می‌زنند و توانستند با دست خالی دشمن را به رسوایی بکشاندند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در پیام مظلومیت مردم یمن و بحرین شکست دشمن دیده می‌شود، اظهار داشت: امروز چشم همه مردم مظلوم دنیا به جایگاه و قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران که خار چشم بیگانگان است، دوخته شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار