همزمان با سراسر کشور
زنگ استکبارستیزی امروز همزمان با مدارس سراسر کشور در تمامی مدارس خوسف طنین‌انداز شد.
کد خبر: ۳۲۲۵۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 02 November 2016
خبرگزاری فارس: زنگ استکبارستیزی در مدارس خوسف طنین‌انداز شد

صبح امروز (چهارشنه )زنگ استکبارستیزی همزمان با مدارس سراسر کشور در تمامی مدارس این شهرستان طنین‌انداز شد.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف در این مراسم که در مدرسه علامه امینی شهر خوسف برگزار شد با بیان اینکه امروز باید در مقابل استکبار بایستیم و با آن بجنگیم، اظهار داشت: آیا درست است که با وجود اینکه مقام معظم رهبری فرمودند من به آمریکا خوشبین نیستم با آنها دست بدهیم، عکس یادگاری بگیریم و سر یک سفره بنشینیم؟

حجت‌الاسلام محمد نظری‌فرد تصریح کرد: بیش‌ از 40 جلسه با آمریکا برگزار شد که نتیجه آن پوچ و توخالی بود.

وی با اشاره به اینکه باید پیرو ولایت و ولایتمدار باشیم، اضافه کرد: وقتی ولایت گوشزد می‌فرمایند که گشایشی در امورات نخواهد افتاد، آیا این درست است که برویم با شیطان بزرگ مذاکره کنیم؟!!!

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه خوسف با بیان اینکه پیشرفت‌های ما در همه زمینه‌ها به خاطر قدم زدن و لبخند زدن با استکبار و آمریکا نبوده است، عنوان کرد: بلکه این پیشرفت‌ها به خاطر روحیه مقاومت، ایستادگی و استکبارستیزی ملت ایران بوده که به اینجا رسیده‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش خوسف نیز در این جلسه با اشاره به رویدادهای یوم‌الله 13 آبان، تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در 13 آبان سال 1343، کشتار دانش‌آموزان در 13 آبان 1357 در دانشگاه تهران و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در 13 آبان سال 1358 را سه رویداد مهم این روز نام برد و اضافه کرد: ماهیت هر سه رخداد، مبارزه با استکبار جهانی و عوامل سرسپرده آن است و به همین دلیل این روز به عنوان «روز ملی مبارزه با استکبار» نامگذاری شده است.

محمد دانایی از هماهنگی و برنامه‌ریزی در مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان به منظور بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان و مقام دانش‌آموز، مدارس، فضاسازی و تبلیغات محیطی در واحدهای اداری و آموزشی خبر داد.

وی با اشاره به اعلام آمادگی دانش‌آموزان و فرهنگیان خوسف برای حضور گسترده در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان، تبیین کرد: همزمان با سراسر کشور و همگام با اقشار مختلف مردم، دانش‌آموزان و فرهنگیان خوسفی نیز روز پنج شنبه 13 آبان در راهپیمایی 13 آبان شرکت و با گرامیداشت این روز مهم، با آرمان‌های انقلاب اسلامی تجدید میثاق نموده و فریاد استکبارستیزی سر  می‌دهند.

مدیر آموزش و پرورش خوسف با بیان اینکه امروزه کشور جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدان انقلاب اسلامی از جمله 36 هزار شهید دانش‌آموزان و بیش‌از 5 هزار شهید معلم در منطقه امن‌ترین و باثبات‌ترین کشور منطقه است، مطرح کرد: دولت مردان نظام اسلامی با همدلی و هماهنگی در سایه زعامت عالمانه مقام معظم رهبری در تمامی عرصه‌های اجتماعی، سیاسی و اقتصادی خدمات قابل تحسین ارائه داده‌اند و تلاش می‌کنند با تدبیر و عقلانیت مصالح و منافع ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در منطقه حفظ نمایند و هرگز تحت تاثیر سیاست‌های خصمانه استکبار جهانی از آرمان‌های مقدس امام راحل و نظام اسلامی ایران ذره‌ای کوتاه نمی‌آیند.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار