مدیر کمیته امداد امام فردوس گفت: از ابتدای سال جاری مبلغ 120 میلیون ریال کمک‎هزینه ازدواج به مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.
کد خبر: ۷۴۱۹۳
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۳ 09 August 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خراسان جنوبی، علیرضا پاکدل اظهار داشت: از ابتدای سال جاری 6 نفر از مددجویان این نهاد، زندگی مشترک خود را آغاز کرده‌اند.
وی گفت: کمیته امداد امام با پرداخت کمک هزینه تأمین جهیزیه و هدیه ازدواج، مددجویان خود را در تشکیل زندگی مشترک مساعدت می‌کند.
مدیر کمیته امداد امام فردوس تأکید کرد: کمک هزینه پرداخت شده برای تأمین جهیزیه نوعروسان 20 میلیون ریال است که بنا به اطلاعات موجود، به 30 میلیون ریال افزایش خواهد یافت.
پاکدل، آمار نوعروسان و جوانانی که به واسطه ازدواج خود، کمک هزینه تأمین جهیزیه را دریافت نموده‌اند، پنج نفر عنوان کرد.مجموع اعتبار هزینه شده برای کمک به این نوعروسان 100 میلیون ریال بوده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی فردوس افزود: طی این مدت، یک نفر از بانوان سرپرست خانوار تحت حمایت هم به واسطه ازدواج مجدد از بسته‌های حمایتی ازدواج برخوردار شده است.
به گفته پاکدل؛ اعتبار هزینه شده برای این بسته حمایتی 20 میلیون ریال بوده است.
وی در ارتباط محل تأمین اعتبارات هزینه شده برای سرفصل ازدواج مددجویان، گفت: مبلغ 60 میلیون ریال از حجم تسهیلات پرداخت شده از محل منابع دولتی تأمین اعتبار شده است.
مدیر کمیته امداد امام شهرستان فردوس با اشاره به سهم مساوی اعتبارات دولتی و امدادی عنوان کرد: مابقی اعتبارات هزینه شده در این سرفصل از محل منابع امدادی تأمین گشته است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار