همزمان با دهه فجر صورت می گیرد؛
معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: در ایام الله دهه فجر ۵۰ نفر از فجرآفرینان و پیام آوران ایثار به مساجد و مدارس استان اعزام می شوند.
کد خبر: ۳۶۸۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۵ 28 January 2017
مهدی رحیم آبادی اظهار کرد: در ایام الله دهه فجر ۵۰ نفر از فجرآفرینان و پیام آوران ایثار  به مساجد و مدارس استان اعزام می شوند.

وی با بیان اینکه این افراد به بیان خاطرات خود در انقلاب و دفاع مقدس می پردازند، افزود: این امر در آشنایی نسل جوان به ویژه دانش آموران با دستاوردهای انقلاب نقش برجسته ای دارد.

رحیم آبادی غبار روبی مزار شهدای گمنام، دیدار با خانواده های شهدی انقلاب را از دیگر برنامه های دهه فجر سال جاری دانست و گفت: همچنین خاطرات شهدای انقلاب ضبط و پیاده سازی می شود.

ضبط ۲۰ ساعت خاطرات شهدای انقلاب استان

معاون فرهنگی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۲۰ ساعت از خاطرات شهدای انقلاب استان ثبت و ضبط شده است.

وی از اعزام بانوان فعال در هشت سال دفاع مقدس به مدارس استان خبر داد و گفت: برگزاری همایش بانوان کارآفرین و توانمند با محوریت اقتصاد مقاومتی از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر است.

رحیم آبادی برگزاری نشست های دینی را از دیگر برنامه های پیش بینی شده دهه فجر عنوان کرد و گفت: به طور کلی بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی و هنری دفاع مقدس در ایام مبارک فجر اجرایی می شود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار