طی هفته گذشته صورت گرفت
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: در طی هفته گذشته 4 هزار و 600 فقره تخلف راهنمایی و رانندگی توسط ماموران پلیس راهور استان ثبت شد.
کد خبر: ۲۷۶۹۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵ 13 August 2016

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: طی هفته گذشته 48 فقره تصادف در معابر درون شهری استان وقوع یافته است.

وی با بیان اینکه خوشبختانه طی هفته گذشته تصادفات درون‌شهری استان منجر به فوت نشده است، تصریح کرد: متاسفانه بر اثر این تصادفات 61 نفر مجروح شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی ادامه داد: بیشترین مجروحان این تصادفات را عابران پیاده بوده‌اند.

رضایی یادآور شد: از عمده علل تصادفات درون شهری هفته گذشته در خراسان جنوبی عدم رعایت حق تقدم با 36 درصد، عدم توجه به جلو با 28 درصد، تجاوز از سرعت مقرره و تغییر مسیر ناگهانی هر کدام به میزان چهار درصد و سایر علل 28 درصد بوده است.

وی افزود: همچنین طی هفته گذشته بیشترین میزان تصادفات درون شهری استان به میزان 26 درصد در بازه زمانی بین 10 الی 12 اتفاق افتاده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی از ثبت 4 هزار و 665 فقره تخلف توسط ماموران پلیس راهور استان در طی هفته گذشته اشاره کرد و یادآور شد: از این میزان 599 تخلف حادثه‌ساز بوده است.

رضایی با بیان اینکه طی هفته گذشته 197 دستگاه موتورسیکلت و 15 دستگاه خودرو دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی توقیف شده است، اضافه کرد: همچنین در این مدت 42 راننده فاقد گواهینامه شناسایی و به مراجع قضایی برای سیر مراحل قانونی معرفی شدند.

وی ضمن توصیه به رانندگان برای سرلوحه قرار دادن احتیاط و رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی خاطرنشان کرد: از شهروندان خواسته می‌شود ضمن توجه به مقررات از جمله استفاده از گذرگاه‌های عابران پیاده برای کمک به برقراری نظم ترافیکی مناسب از وقوع حوادث تلخ و جبران‌ناپذیر جلوگیری کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار