:
مهندس فرجامی فرد: قانون‎گرایی، امانتداری، پاسخگویی و انتقادپذیری، هماهنگی و همدلی، مردم سالاری دینی، رقابت انتخاباتی در چارچوب نظام، پایبندی به قانون اساسی و خط امام و رهبری، حفظ منافع و امنیت ملی و احترام به انتخاب مردم از اصول انتخابات است
کد خبر: ۱۳۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ 01 December 2015

به گزارش تابناک، مهدی فرجامی‎فرد در جلسه شورای اداری شهرستان خوسف، با تاکید بر اینکه مدیران استانی باید نگاه ویژه ای به پتانسیل‎های شهرستان خوسف داشته باشند، گفت: خدمات‎رسانی به مردم وظیفه تمام مسئولین است و به هیچ عنوان نباید هیچ پروژه‎ای تعطیل شود.
وی بر لزوم پیگیری بانک‎ها، موسسات مالی و دستگاه‎های ذیربط  در راستای بحث اشتغال و اشتغال پایدار تاکید کرد و گفت: امید است تا با همکاری دستگاه های مربوطه سهم اشتغالی که برای شهرستان خوسف پیش‌بینی شده تحقق پیدا کند.
فرماندار خوسف با اشاره به بهره برداری کارخانه شمش چدن که توسط سرمایه‎گذار چینی سال گذشته کلنگ خورده است، از خرید دستگاه‎های فولاد خبر داد و تصریح کرد: در ادامه آماده سازی این کارخانه، سرمایه‎گذار دستگاه‎ها را از چین خریداری کرده است.
فرجامی‎فرد ادامه داد: با وارد شدن این دستگاه‎ها در چهار ماه آینده به کشور، در سال آینده در فاز بعدی کارخانه شمش چدن و با بهره‎برداری از فاز فولاد آن در شهرستان خوسف در مجموع تعداد 375 نفر شاغل می‎شوند.
وی با تأکید بر اینکه مدیران از قوانین به نفع مردم استفاده کنند، افزود: سرمایه‎گذار نباید معطل بماند چراکه مسئولین وظیفه ای مهم تر از ایجاد اشتغال برای جوانان ندارند.
فرماندار خوسف در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نزدیکی زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی، انتخابات را جلوه‎ای از انسجام و وحدت و پایه اقتدار و امنیت کشور دانست و تاکید کرد: شرایط برای حضور حداکثری مردم باید فراهم شود و هیچ کس حق ندارد از امکانات دولتی به نفع یا برعلیه کاندیدای خاصی استفاده کند.
به گفته فرجامی‏‎فرد، قانون‎گرایی، امانتداری، پاسخگویی و انتقادپذیری، هماهنگی و همدلی، مردم سالاری دینی، رقابت انتخاباتی در چارچوب نظام، پایبندی به قانون اساسی و خط امام و رهبری، حفظ منافع و امنیت ملی و احترام به انتخاب مردم  از اصول انتخابات است.
وی خاطرنشان کرد: صندوق رأی زبان گویای ملت است و ما باید تمکین کنیم به رأیی که مردم در صندوق می‎اندازند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار