رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خبر داد
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: در هفته گذشته 39 فقره تصادف در معابر درون‎شهری استان اتفاق افتاد.
کد خبر: ۱۲۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۹ 14 November 2015

علیرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در هفته گذشته 39 فقره تصادف در معابر درون‎شهری استان اتفاق افتاد.

وی گفت: در هفته گذشته با رعایت قوانین و مقررات از سوی هم‌استانی‌ها خوشبختانه شاهد تصادفات فوتی نبوده‌ایم اما متاسفانه تعداد 49 نفر از شهروندان در اثر تصادفات جرحی مجروح شدند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی علت 30 درصد مجموع تصادفات را عدم توجه به جلو، 36 درصد رعایت حق‎تقدم، 9 درصد تغییر مسیر ناگهانی، پنج درصد عبور از چراغ قرمز و 20 درصد را نیز سایر علل دانست.

رضایی تصریح کرد: طی هفته گذشته چهار هزار و 473 فقره انواع تخلف رانندگی توسط ماموران راهنمایی و رانندگی استان ثبت شده است.

وی با بیان اینکه از این تعداد 852 تخلف حادثه‌ساز بوده است، ادامه داد: در این مدت تعداد 187 دستگاه موتورسیکلت و 10 دستگاه خودرو نیز که دارای تخلفات راهنمایی و رانندگی بوده‌اند توقیف شده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی استان در کاهش درصد تلفات ناشی از تصادفات رانندگی در 6 ماهه نخست سال جاری در کشور رتبه نخست را کسب کرده که از همکاری مردم قانونمند استان، سازمان‌ها و ادارات دخیل در امر ترافیک قدردانی کرد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار