رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی گفت: در طی هفته گذشته 41 فقره تصادف در معابر درون شهری استان وقوع یافته که بر اثر آنها یک نفر کشته و 55 نفر مجروح شدند.
کد خبر: ۹۸۸۴۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۴ 22 September 2015

به گزارش تابناک، علیرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در طول هفته گذشته 41 فقره تصادف در معابر درون شهری خراسان جنوبی وقوع یافته است.

وی با بیان اینکه بر اثر این تصادفات یک نفر جان خود را از دست داد، تصریح کرد: همچنین بر اثر تصادفات حرجی وقوع یافته در معابر شهری هفته گذشته در استان 55 نفر مجروح شدند.

رضایی با اشاره به اینکه در طی هفته گذشته 4 هزار و 265 فقره انواع تخلف راهنمایی و رانندگی توسط ماموران پلیس راهور استان ثبت شده است، اضافه کرد: از این میزان 940 تخلف جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی دلیل 44 درصد از مجموع تصادفات وقوع یافته در هفته گذشته در معابر درون شهری استان را عدم رعایت حق تقدم دانست و گفت: همچنین 20 درصد از تصادفات به دلیل عدم توجه کافی به جلو، عبور از چراغ قرمز و سرعت غیر مجاز هر کدام هفت درصد و سایر علل 22 درصد بوده است.

رئیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی در پایان از همکاری مردم در راستای بهبود رفتارهای ترافیکی قدردانی کرد و گفت: امید است این روند همچنان ادامه یابد تا روز به روز شاهد کاهش تصادفات و خسارت ناشی از آن باشیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار