معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: زیرسازی طرح تکمیل راه آهن زاهدان_ بیرجند_مشهد در قطعات مربوط به خراسان جنوبی طی دو سال به اتمام رسید.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۹۸
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲ 02 July 2024

به گزارش تابناک خراسان جنوبی، علیرضا عباس زاده امروز سه شنبه 12 تیر با علام این خبر گفت: این طرح جزؤ فعال‌ترین طرح‌های عمرانی کشور است و بلافاصله روسازی آن انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه منابع به حساب پیمانکاران واریز و یک فضای رقابتی برای انجام کار بین آنان شکل گرفته که این خود سبب تسریع در روند انجام آن می‌شود، گفت: مطالعات و عملیات اجرایی طرح راه آهن زاهدان_بیرجند_مشهد در دولت شهید رئیسی برای تکمیل کریدور جنوب به شمال به طور جدی آغاز شد و تمام قطعات این طرح که ۴۳۳ قطعه است فعال هستند. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: ۱۴ قطعه از این طرح در استان است که مطالعات این قطعات و واگذاری آن به پیمانکاران انجام شده و با پیگیری شهید رئیسی و استجازه رهبر اعتبارات آن از محل تهاتر نفتی تأمین و مشکلی در تامین ارتباط آن نداریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه برای زیرسازی این ۱۴ قطعه در استان ۱۸ هزار میلیارد تومان در گام اول قرارداد بسته شده و طرح در حال اجرا است.

وی به انتقال آب به استان اشاره کرد و گفت: انتقال آب دریای عمان با بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومان برآورد اولیه برای استان و بیش از ۳۵۰ کیلومتر خط انشعابی تا پایان سال ۱۴۰۴ به اتمام می‌رسد.

برچسب ها: خراسان جنوبی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار