معاون بهداشت، آموزش و توسعه نظام دامپزشکی کشور گفت: سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران وظیفه صدور پروانه‌های خدمات دامپزشکی بخش خصو صی را بر اساس قانون بر عهده خواهد داشت.
کد خبر: ۹۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 14 September 2015

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی امیر عباس جعفری صبح امروز (۲۳ شهریور ماه) در مراسم تودیع و معارفع رییس نظام دامپزشکی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای مهر سال جاری سازمان نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران وظیفه صدور پروانه‌های خدمات دامپزشکی بخش خصوصی را بر اساس قانون عهده خواهد داشت.
وی افزود: برنامه‌های درمانگاه‌ها کلینیک‌ها داروخانه‌ها بیمارستان‌ها و مراکز مایه‌کوبی با شرکت‌های موضوع ماده ۲ قانون افزایش بهره‌وری منابع بخش کشاورزی سازمان نظام دانپزشکی جمهوری اسلامی اسلامی ایران بر عهده خواهد گرفت.
معاون بهداشت، آموزش و توسعه نظام دامپزشکی کشور ادامه داد: تا پیش ازاین، این وظیفه در اختیار سازمان دامپزشکی کشور بوده که به نظام دامپزشکی محول شده است و امیدواریم بتوانیم در وظایفی که بر عهده ما گذاشته شده به نحو احسن انجام وظیفه کنیم.
جعفری تاکید کرد: یکی از وظایف ذاتی نظام دامپزشکی جمهوری اسلامی ایران ساماندهی بخش خصوصی و فعالیت‌های بخش خصوصی است.
وی تصریح کرد: هر صنفی به دنبال ساماندهی اعضاء خود است تا بتواند خدمات بهتری را به این اعضا و بهره برداران از خدمات این اعضا ارائه کند
معاون بهداشت، آموزش و توسعه نظام دامپزشکی کشور یادآور شد: سازمان نظان دامپزشکی با تایید صلاحیت و براساس سیاست‌های خود پروانه‌ها را ارائه می‌دهد که امیدواریم این امر به افزایش کیفی کار نظام دامپزشکی ختم شود.
محمود قربان‌زاده، رییس سابق شورای نظام دامپزشکی خراسان جنوبی نیز گفت: نظام دامپزشکی استان از سال ۸۴ با تشکیل شورای نظام دامپزشکی با ۶۶ عضو کار خود را آغاز کرد.
وی افزود: اولین اولویت پیگیری زمین و مکانی برای دفتر نظام دامپزشکی بود که در دهلکوه زمینی در این خصوص اختصاص یافت که با پیگیری‌های مستمر این زمین به سایت اداری تغییر مکان یافت.
رییس سابق شورای نظام دامپزشکی خراسان جنوبی ادامه داد: زمین اختصاص یافته به شورای نظام دامپزشکی در سایت اداری ۵۰۸ مترمربع بود که در سال گذشته توانستیم دفتر نظام را با ۸۰ متر مربع زیر بنا در این زمین احداث و به بهره برداری برسانیم.
قربان‌زاده تصریح کرد: در خصوص مسکن اعضا نظام دامپزشکی نیز پروژه ۲۱۱ واحدی نیلوفر و پروژه مسکن مهر در سایت اداری اختصاص یافت و در حال حاضر تحویل داده شده است.
وی خاطر نشان کرد: در مدت فعالیت نظام دامپرشکی استان ۷۱۸ میلیارد ریال برای خرید تجهیزات و ۱۰ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برای خرید مسکن تسهیلات داده شده است.

گفتنی است؛ در این مراسم از خدمات محمود قربان‌زاده تقدیر و کمیلی به عنوان رییس شورای نظام دامپزشکی خراسان جنوبی معرفی شد.


منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار