جلسه شورای هماهنگی ستاد دهه فجر به ریاست معاون سیاسی اجتماعی و امنیتی استانداری بر گزار شد بر تشریح دستاورد های انقلاب و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه تأکید شد.
کد خبر: ۳۶۶۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 25 January 2017
به گزارش تابناک خراسان جنوبی ،محمد حسینی در این جلسه با بیان اینکه  دهه فجر را فرصتی برای تشریح دستاوردهای نظام و انقلاب است، گفت: مردم صاحب اصلی نظام هستند و هیچ کسی یا گروهی حق مصادره انقلاب به نفع خود ندارد.
وی با بیان اینکه نباید در ستاد دهه فجر تصدی‌گری وجود داشته باشد و برنامه توسط مردم انجام شود، افزود: جشن‌ها و برنامه‌های دهه فجر هر چه به‌صورت مردمی‌تر برگزار شود خروجی بهتری خواهد داشت.
به گفته معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استانداری، دستگاه‌های اجرایی موظف هستند حضوری فعال و پررنگ در ویژه برنامه‌های دهه فجر داشته باشند و ارتباط خود را با ستاد نزدیک‌تر کنند.
وی با بیان اینکه باید در ویژه برنامه‌های دهه فجر به بازخوانی و یادآوری فداکاری‌های شهدا و رزمندگان انقلاب اسلامی بپردازیم عنوان کرد: انجام کارهای تکراری و مستمر خسته کننده است و باید در انجام امور خلاقیت ایجاد شود که متأسفانه این امر صورت نمی‌گیرد و به افرادی که خلاقیت دارند کمتر توجه می‌شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با تأکید بر اینکه سخنرانان در طول این دهه باید به تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی بپردازند، گفت: سخنرانان بر تشریح دستاورد های انقلاب و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه تلاش کنند و هر گونه حاشیه سازی پرهیز نمایند.
حجت‌الاسلام مرتضی ابراهیم‌زاده رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان هم از تشکیل 23 کمیته در ستاد دهه فجر استان خبر داد و گفت: بخشی از کمیته‌های دهه فجر در بخش مردمی، بخشی دولتی و نظامی است که نشان از وحدت ملی در کشور و استان می باشد.
وی با بیان اینکه جلسات متعددی در بخش‌ها و شهرستان‌های استان برگزار شده اظهار کرد: مسؤولان ستاد دهه فجر در بخش‌ها ائمه جمعه هستند، و در بعضی از بخشداران تک روی می‌کنند باید نقش ائمه جمعه در این زمینه تقویت شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بر اهمیت استفاده ظرفیت رسانه‌ای و فضای مجازی در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر تأکید کرد و گفت: باید در ایام الله دهه فجر یاد و خاطره افرادی که در دفاع از حریم ولایت و اهل بیت(ع) به شهادت رسیدند را گرامی بداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار