رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بیرجند:
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بیرجند از اجرای طرح توسعه اتاق بازرگانی بیرجند خبر داد و گفت: با اجرای این طرح زمینه تشویق و حضور برای سرمایه گذاران فراهم می شود.
کد خبر: ۳۵۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸ 28 December 2016
 محسن احتشام پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: اتاق بازرگانی بیرجند نیازمند توسعه فضا و مکان است.

وی با اشاره به سفر معاون امور استان های اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به بیرجند بیان کرد: در این سفر اعتبار لازم برای اجرای طرح توسعه اتاق بازرگانی بیرجند فراهم شد.

احتشام هزینه اجرای این طرح را یک میلیارد تومان دانست و افزود: تا دو ماه آینده شاهد توسعه مکان اتاق بازرگانی بیرجند هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بیرجند افزود: امید است بتوانیم با اجرای این طرح، زمینه تشویق و حضور برای سرمایه گذاران در بیرجند را فراهم کنیم.

احتشام ادامه داد: طرح توسعه اتاق بازرگانی با هدف توسعه صادرات، ایجاد اشتغال و حضور بیشتر سرمایه گذاران در اتاق اجرایی می شود.

تامین اعتبارات پذیرش هیئت های تجاری در بیرجند

وی تامین اعتبار برای پذیرش هئیت های تجاری در بیرجند را از دیگر دستاوردهای این سفر دانست و افزود: همچنین زمینه حضور بیشتر تولیدکنندگان استان در نمایشگاه های بین المللی فراهم می شود.

احتشام اجرای طرح های پژوهشی را بسیار موثر در رفع مشکلات فعالان اقتصادی دانست و افزود: همچنین در این سفر با اجرای طرح های پژوهشی در استان موافقت شده است.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن بیرجند ادامه داد: تاکنون یک طرح پژوهشی در رابطه با مشکلات واحدهای کوچک و متوسط استان با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار