همزمان با سراسر کشور صورت می‌گیرد
مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی گفت: ششمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت، صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۳۵۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱ 26 November 2015


حسین خوش‌آیند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ششمین مرحله آزمون‌های سراسری سنجش مهارت، صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه(بخش‌های صنایع دستی، فرش، نان و غله و سایر بخش‌ها) در سال جاری همزمان با سراسر کشور در 12 حوزه امتحانی در استان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: توزیع کارت ورود به جلسه ششمین مرحله آزمون‌های پایان دوره کارآموزان مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای سال جاری استان در بخش‌های دولتی و خصوصی و همچنین کارت ورود به جلسه آزمون‌های صنعت ساختمان و تفاهم‌نامه(صنایع دستی، فرش و سایر رشته‌ها) از ساعت هشت صبح روز دوشنبه دوم آذرماه جاری آغاز شده و تا ساعت 24 امروز چهارم آذرماه جاری ادامه دارد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با بیان اینکه ششمین مرحله آزمون‌های پایان دوره کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های بخش خصوصی آموزش فنی و حرفه‌ای استان در روز جمعه ششم آذرماه جاری برگزار می‌شود، افزود: این آزمون در 12 حوزه آزمونی و با حضور 2 هزار و 639 نفر شرکت‎کننده برگزار می‌شود.

خوش‌آیند با اشاره به اینکه این آزمون به صورت هماهنگ در سراسر استان برگزار می‎شود، اضافه کرد: این آزمون در 224 حرفه اجرا می‌شود که 47 حرفه‌ی آن به صورت همسان کشوری است.

وی ادامه داد: آزمون تعیین سطح کارگران صنعت ساختمان و آزمون‌های تفاهم‌نامه(صنایع دستی، فرش و سایر رشته‌ها) در ساعت 9:45 روز پنج‎شنبه پنجم آذرماه جاری در 21 حرفه و با حضور 191 شرکت‎کننده برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان و تفاهم‎‌نامه که قبلاً در موعد مقرر برای شرکت در آزمون‌های مذکور ثبت‌نام کرده‌اند، باید از دوم تا چهارم آذرماه جاری با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا درج مشخصات فردی کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

خوش‎آیند یادآور شد: همچنین کارآموزان مراکز دولتی و آموزشگاه‌های بخش خصوصی که به آزمون فوق معرفی شده‌اند، می‌توانند از تاریخ دوم تا چهارم آذرماه جاری با مراجعه به سامانه http://azmoon.portaltvto.com و درج شناسه پرداخت و شماره پرونده یا درج مشخصات فردی نسبت به دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام کنند.

وی اضافه کرد: قبول‎شدگان در آزمون کتبی باید براساس برنامه زمان‎بندی شده از سوی مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای استان برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان جنوبی با اشاره به تمهیدات لازم برای اجرای هر چه بهتر آزمون‌های فوق از تشکیل ستاد پاسخگویی آزمون خبر داد و خاطرنشان کرد: متقاضیان می‌توانند در این راستا با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار