فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی گفت: طی هفته گذشته 6 هزار و 883 فقره انواع تخلف رانندگی توسط ماموران پلیس راه در جاده‌های استان اعمال قانون شد.
کد خبر: ۱۰۹۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹ 10 October 2015

حسین رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند اظهار داشت: در طی هفته گذشته 22 فقره تصادف در جاده‌های خراسان جنوبی وقوع یافته است.
وی با بیان اینکه از این تعداد یک فقره تصادف فوتی بوده است، تصریح کرد: با اظهار تاسف بر اثر این تصادف سه نفر جان خود را از دست دادند.
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در طی هفته گذشته 17 فقره تصادف جرحی در جاده‌های استان وقوع یافته که بر اثر آن 27 نفر مجروح شدند، یادآور شد: همچنین تعداد تصادفات خسارتی در این مدت چهار فقره بوده است.
رضایی با بیان اینکه نیمی از تصادفات هفته گذشته در جاده‌های اصلی استان وقوع یافته است، ادامه داد: همچنین سهم جاده‌های فرعی 11 و جاده‌های روستایی 39 درصد در مجموع تصادفات جاده‌ای استان بوده است.
وی به علل اصلی تصادفات جاده‌ای هفته گذشته استان اشاره کرد و گفت: عدم توجه کافی به جلو با 56 درصد، انحراف و تخطی از سرعت هر کدام با 17 درصد از علل عمده در تصادفات جاده‌ای هفته گذشته استان محسوب می‌شوند.
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی افزود: عمده برخوردهای انجام شده در هفته گذشته در تصادفات جاده‌ای استان 61 درصد مربوط به واژگونی و 22 درصد مربوط به موتورسیکلت‌ها بوده است.
رضایی با بیان اینکه در 44 درصد از تصادفات جاده‌های استان در هفته گذشته سواری‌ها مقصر اعلام شده‌اند، اضافه کرد: همچنین موتورسیکلت‌ها 28 درصد و وانت و کامیونت‌ها نیز 22 درصد در تصادفات جاده‌ای استان در طی هفته گذشته مقصر شناخته شده‌اند.  
وی از اعمال قانون 6 هزار و 883 فقره انواع تخلف توسط ماموران پلیس راه خراسان جنوبی در هفته گذشته خبر داد و افزود: از این میزان 3 هزار و 51 فقره جزو تخلفات حادثه‌ساز بوده است.
فرمانده پلیس راه خراسان جنوبی یادآور شد: در طی هفته گذشته 24 دستگاه خودرو و 79 دستگاه موتورسیکلت که دارای تخلفات رانندگی بودند توقیف شده است.
رضایی خاطرنشان کرد: همچنین در طی هفته گذشته 157 نفر از رانندگان فاقد گواهی‌نامه معتبر به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار