امام جمعه موقت شهرکرد با اشاره به ضرورت تربیت درست فرزند، گفت: کار تربیت باید از همان زمان کودکی و تولد آغاز شود تا فرزندان در مسیر هدایت و تربیت صحیح قرار گیرند و به گمراهی و ضلالت نرسند و محول کردن این امر به زمان بزرگسالی فرزند صحیح نیست.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۰ 22 December 2023

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام سیدابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد گفت: سالروز رحلت فاطمه کلابیه معروف به ام‌البنین روز بزرگداشت مادران و همسران شهدا نامگذاری شده است، مادرانی که در تاریخ انقلاب با پرورش فرزندان خود معجزه کردند و همسرانی که میراث گرانبهای شهدا را پاسداشتند و به فرزندان خود منتقل کردند.

امام جمعه موقت شهرکرد خاطرنشان کرد: ۴۴ سال پیش در چنین زمانی شوروی با یک دلیل واهی افغانستان را اشغال کرد و در تلاش بود با کمک حزب توده بر ایران نیز تسلط پیدا کند، اما به اهداف خود نرسیدند و دست به جرم و جنایات بسیاری در افغانستان زدند.

وی بیان داشت: نهضت سوادآموزی در دی‌ماه سال ۱۳۵۸ به دستور امام خمینی (ره) شکل گرفت تا محرومیت مردم در زمینه سواد خواندن و نوشتن جبران شود که به لطف الهی تا کنون پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است.

فاطمی با اشاره به میلاد عیسی مسیح، تصریح کرد: حضرت عیسی یکی از پیامبران اول اولوالعزم و قابل احترام است، اما متاسفانه سخنان عیسی در انجیل تحریف شده و واژه ستوده به کلمه تسلی‌دهنده در وصف پیامبر اکرم تبدیل شده است در صورتی که با آمدن حضرت محمد (ص) همه ادیان مسیحی و یهودی و فرقه‌های مختلف باید حضرت محمد و دوازده امام بعدش را بپذیرند.

وی گفت: افرادی که به مسجد رفت و آمد می‌کنند و با خانه خدا مرتبط هستند نعمت‌هایی نظیر برادر دینی، دستیابی به علوم جدید و اعتقادات صحیح، دریافت رحمت الهی، هدایت الهی و ترک گناهان نصیبش می‌شود.

امام جمعه موقت شهرکرد اضافه کرد: موسفیدان، پیشوایان عالم و معلمان مشوق به خیر و خوبی بسیار قابل احترام هستند و کسی که این افراد را تحقیر کند جزو منافقان است.

وی با اشاره به ضرورت تربیت صحیح فرزندان، اظهار داشت: کار تربیت باید از همان زمان کودکی و تولد آغاز شود تا فرزندان در مسیر هدایت و تربیت صحیح قرار گیرند و به گمراهی و ضلالت نرسند و محول کردن این امر به زمان بزرگسالی فرزندان صحیح نیست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار