سرپرست معاونت گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی چهارمحال و بختیاری گفت: در ایام نوروز سال ۱۴۰۳ و در طرح خدمت‌رسانی جامع نوروزی، ۱۰۷ هزار و ۴۴۱ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.
کد خبر: ۱۱۶۱۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۶ 05 April 2024

به گزارش تابناک چهارمحال و بختیاری، هادی قاسمی نافچی اظهار کرد: ۱۶۳ مرکز اقامتی و پذیرایی استان با مجموع ۳۴۰۰ تخت، به مسافران در ایام نوروز خدمت‌رسانی کردند.

وی با اشاره به ۸۰۰ جاذبه طبیعی، تاریخی، فرهنگی و گردشگری در استان گفت: در ایام نوروز سال ۱۴۰۳، ۴۸۱۱ نفر در اقامتگاه‌های بوم‌گردی، ۵۷۳۰ نفر در طرح خانه مسافر، ۴۱۱۵ نفر در هتل‌ها، ۵۱۳۱ نفر در مجتمع‌های گردشگری و ۲۰ هزار و ۷۵۵ نفر در اقامتگاه‌های غیررسمی اسکان پذیرفتند.

قاسمی با اشاره به آمار سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری استان عنوان کرد: در طرح خدمت‌رسانی جامع نوروزی در استان، ۵۱ هزار و ۲۴۹ نفر به اقامتگاه‌های استان مراجعه کردند و اقامت پذیرفتند.

وی افزود: در طرح خدمت‌رسانی جامع نوروزی، ۱۰۷ هزار و ۴۴۱ بازدید از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و توریستی چهارمحال و بختیاری صورت گرفته است.

قاسمی خاطرنشان کرد: در مجموع ۱۸۱ بازدید نظارتی از مراکز اقامتی، تفریحی، توریستی، گردشگری، تاریخی و فرهنگی استان انجام شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار