فردي كه اقدام به برداشت ارز دیجیتال از کیف پول مجازی دوست خود کرده بود، در تحقيقات كارشناسان پليس فتا استان شناسايي و دستگير شد.
کد خبر: ۹۰۷۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۸ 07 October 2020



به گزارش تابناک مرکزی، سرهنگ"احسان آنقی"رئيس پليس فتا فرماندهي انتظامي استان مركزي گفت: چندي پيش يكي شهروندان اراكي با ارائه شكوائيه اي اذعان داشت که با مراجعه به کیف پول الکترونیکی خود متوجه شده که مبالغی از آن برداشت شده و اکنون با اعلام شکایت، خواستار رسیدگی به موضوع است.
این مقام انتظامی ادامه داد: در جریان رسیدگی به پرونده کارشناسان با اقدامات فنی نسبت به احصاء تراکنش ها و نحوه انتقال مبالغ دریافتند که فردی ناشناسی در بازه های زمانی متفاوت به اکانت شاکی دسترسی غیر مجاز داشته است.
وی اظهارداشت: سرانجام با بررسی‌های فنی و پلیسی، فرد مورد نظر شناسایی و پس از هماهنگی با دستگاه قضائی دستگیر و به پلیس فتا دلالت داده شد.
رئیس پلیس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی یادآورشد: فرد دستگیر شده در تحقیقات به عمل آمده بیان داشت که از دوستان شاکی است و از اعتماد او سوء استفاده کرده و با دستیابی به اطلاعات کیف پول دیجیتال دوستش، مبالغی را از آن برداشت کرده است.

این مقام مسئول با اشاره به برگشت مبالغ برداشت شده از سوی فرد مذکور به حساب شاکی افزود: متهم دستگیر شده در این عملیات پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس فتا فرماندهي انتظامي استان مرکزی در پایان از شهروندان خواست تا در صورت مواجهه با موارد مشکوک آن را در اسرع وقت از طریق تماس با این پلیس و یا با مراجعه به سایت این پلیس به آدرس www.cyberpolice.ir در قسمت ارتباطات مردمی با پلیس، در میان بگذارید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار