رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان محلات گفت: ۸۶ اثر از استان‌های تهران، قم، کرمانشاه، لرستان، اصفهان، همدان و مرکزی به دبیرخانه دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی این شهرستان ارسال شد.
کد خبر: ۱۱۶۵۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۰ 05 May 2024

به گزارش تابناک مرکزی،حمید صادقی افزود: دومین جشنواره منطقه‌ای تئاتر خیابانی محلات با حضور استان‌های مرکزی، اصفهان، تهران، قم، لرستان، همدان ، کرمانشاه و کردستان و با شعار «محلات مهد لطافت و رنگ» از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بوستان‌های سرچشمه و سلامت محلات و پارک ساحلی و دانش نیم ور برگزار می‌شود.

صادقی اظهار کرد:پس از بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره توسط هیات داوران، ۱۴ گروه را شامل ۱۰ اثر (بدون اولویت) برای بخش مسابقه ، ۲ اثر بخش ویژه ، یک اثر بخش مهمان و یک اثر بخش جنبی انتخاب شدند.

وی بیان کرد: در بخش مسابقه «امروز درختی خواهم شد» به نویسندگی و کارگردانی فرامرز غلامیان از اصفهان، «پیوند کوالانسی» نوشته مصطفی جعفری خوزانی و به کارگردانی ابراهیم حاجی حیدری از اصفهان، «غولک‌های نازنین» به نویسندگی و کارگردانی موسی هدایتی از کردستان، «استامینوفن با طعم کدئین» به نویسندگی و کارگردانی مجتبی خلیلی از اصفهان، «دژم» به نویسندگی و کارگردانی عسل میرزایی از محلات، «به خاطر چند قطره آب» به نویسندگی و کارگردانی مهسا افتحی از تفرش، «لابستر» به نویسندگی و کارگردانی شایان سلطانی از اراک، «ماریتا» به نویسندگی و کارگردانی بهنام کاوه از تهران، «آقای خاص» نوشته حمیدرضا ارجمندی و کارگردانی حسنا قبادی از تهران، «ساعت دودی» نوشته آرش رضایی و کارگردانی مهدی روزبهانی از همدان انتخاب شدند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی محلات اظهار کرد: همچنین آثار «قالی» به نویسندگی محمد جعفری لفوت و کارگردانی امیر امینی از تهران، «مادر» به نویسندگی و کارگردانی مسعود کردی از لرستان در بخش ویژه حضور دارند.

صادقی گفت: نمایش « عجیب و غریب» به نویسندگی و کارگردانی سمیرا سلیمانی از کردستان نیز مهمان دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات است.

وی اثر « باشد وقتی دیگر » به نویسندگی پژمان شاهوردی و کاردگرانی حسین فیروزی از شهرستان محلات را اثر راه یافته به بخش جنبی این دوره از جشنواره تئاترخیابانی محلات بیان کرد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار