آیت الله دری نجف آبادی گفت: مدیران صنایع در کادرسازی و بکارگیری نیروی‌های موردنیاز خود از افراد متخصص، توانمند، دلسوز، باانگیزه، پاکدست و بانشاط استفاده کنند.
کد خبر: ۱۱۶۴۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰ 30 April 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت‌الله قربانعلی دری نجف آبادی، در دیدار با اعضای بسیج کارگری استان مرکزی، ضمن تبریک هفته کار و کارگر گفت: کار و کارگر در دین اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و کارگران در نظام اسلامی نیز مورد توجه قرار دارند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک افزود: تمامی جوامع به کارگر اهمیت می‌دهند ولی اهمیتی که جامعه اسلامی به کار و کارگر می‌دهد متفاوت است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیامیر گرامی اشلام و ائمه معصومین به کارگران و زحمتکشان اهمیت ویژه ای می دادند، ادامه داد: نبی مکرم اسلام(ص) بر دستان کارگر بوسه می زد و او را محترم می‌شمارد.

این مقام مسئول با بیان اینکه کارگران در دنیای غرب به عنوان ابزاری برای رسیدن به اهداف سلطه جویانه و قدرت طلبانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، اظهار داشت: این قشر در جامعه ایران اسلامی از احترام و اعتبار قابل توجهی برخوردا هستند و در تقویم ملی ما روزی به نام ایشان نگاشته شده است.


آیت الله دری نجف آبای به وجود نیروی کار ماهر و با انگیزه تاکید کرد و بیان کرد: مدیران صنایع باید توجه داشته باشند در کادرسازی و بکارگیری نیروی‌های موردنیاز خود از افراد متخصص، توانمند، دلسوز، باانگیزه، پاکدست و بانشاط استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه محیط کار کارگران باید به بهترین امکانات خدماتی و رفاهی مجهز باشد، خاطر نشان کرد: وجود امکانات و تجهیزات در محیط کار باعث تقویت روحیه کارگران می‌شود و در نتیجه عملکرد آنها نیز بالا می‌رود.

وی بر سلامت محیط اداری و کارگری نیز تاکید کرد و ادامه داد: ارایه خدمت صادقانه به مردم مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی ایران است.

ایشان ادامه داد: مدیران و مسئولان باید با کسانیکه قصد دارند اهداف عالیه نظام را خدشه دار کرده و به دنبال اهداف شیطانی خود باشند، بشدت برخورد کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار