فرماندار درمیان خبرداد
فرماندار درمیان گفت: اعتبار پروژه‌های هفته دولت در شهرستان درمیان، 10 میلیارد و 260 میلیون تومان است
کد خبر: ۸۳۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۲ 27 August 2015

به گزارش تابناک محمد بشیری‌زاده فرماندار شهرستان درمیان از سفر وجه‌الله خدمتگزار استاندار خراسان‌جنوبی و حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی جهت افتتاح پروژه‌های هفته دولت در این شهرستان خبرداد .

فرماندار درمیان تصریح کرد: مهمترین پروژه آبرسانی به شهر قهستان با اعتبار 1 میلیارد و 600 میلیون تومان است که توسط استاندار خراسان‌جنوبی و نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افتتاح می‌شود

بشیری‌زاده اظهار کرد: افتتاح بلوار مرزداران شهر اسدیه با اعتبار 1 میلیارد تومان، افتتاح زیرسازی و روکش آسفالت روستای درمیان و روکش آسفالت دستگرد به طبس مسینا از دیگر پروژه‌های افتتاحی در هفته دولت است.

وی به پروژه‌های شهر گزیک اشاره کرد و گفت: افتتاح ساختمان اورژانس و ساختمان آتش‌نشانی و انتقال شبکه برق بلوار ورودی و احداث میدان مرکزی شهر گزیک توسط استاندار خراسان‌جنوبی انجام خواهد شد.

افتتاح پروژه روکش آسفالت نقنج به منصورآباد به طول 10 کیلومتر و زیرسازی آسفالت خیابان‌های حافظ و استقلال شهر طبس‌مسینا از دیگر پروژه‌هایی بود که فرماندار درمیان به آن‌ها اشاره کرد.

بشیری‌زاده کل اعتبارات در هفته دولت در شهرستان درمیان را 10 میلیارد و 260 میلیون تومان عنوان و اظهار کرد: 67 پروژه در هفته دولت در این شهرستان، افتتاح می‌شود.

وی اضافه کرد: از این تعداد، 53 پروژه روستایی و 14 پروژه شهری در شهرهای گزیک، اسدیه و طبس‌مسینا قابل بهره‌برداری است.

بشیری‌زاده تصریح کرد: اعتبارات پروژه‌ها، نسبت به سال گذشته افزایش چشم‌گیری داشته است

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار