معاون رئیس جمهوری از پرداخت عیدی کارمندان دولت قبل از 22 بهمن ماه سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران خبر داد.
کد خبر: ۷۱۲۸۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۲ 07 February 2019

به گزارش تابناک خراسان جنوبی به نقل از ایرنا محمدباقر نوبخت روز پنجشنبه در جریان سفر به گیلان در فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در جمع خبرنگاران افزود: پیشتر قرار بود عیدی کارمندان دولت اعم از شاغلان، بازنشستگان، لشگری و کشوری را به همراه قوه قضاییه و قوه مقننه در انتهای بهمن با حقوق بهمن ماه تقدیم کنیم اما با وزارت امور اقتصادی و دارایی و خزانه دار کل هماهنگ کردیم که قبل از 22 بهمن، یک میلیون تومان عیدی را به حساب همه کارمندانی که مشمول دریافت می شوند، واریز کنیم.

 

وی درباره بودجه اظهار داشت: کار بودجه در کمیسیون تلفیق در مراحل پایانی است البته اندکی سقف بودجه افزایش یافته است.

 

رئیس سازمان برنامه و بودجه ادامه داد: از سوی دیگر تبصره ای که برای اصلاح ساختار به عنوان مقدمه در سال 98 منظور کرده بودیم، حذف شده البته برنامه جامعی را سازمان برنامه برای اصلاح ساختار مالی کشور از جمله ساختار نظام بودجه ریزی مهیا کرده که اسفندماه تقدیم شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه خواهد شد.

 

به گفته نوبخت ، امیدوارم زمینه های این برنامه اصلاح ساختار فراهم شود و با همه سختی هایی که از نظر مسائل مالی وجود دارد ، طوری برنامه ریزی شده که بتوانیم تا پایان سال همه تعهدات مان را انجام دهیم.

 

معاون رئیس جمهوری در بخش دیگری از سخنانش، دهه فجر را فرصت مناسبی برای افتتاح طرح ها و پروژه هایی دانست که در هر استان طی سال های گذشته و سال های قبل شروع می شود و به اتمام می رسد.

 

وی گفت: آنچه انگیزه من برای آمدن به گیلان شد؛ این است که برای ساخت بیش از دو هزار واحد مسکونی برای محرومان و کسانی که تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند، توافق کرده بودیم و این؛ هدیه انقلاب اسلامی است که طی کمتر از یکسال تقدیم آنان می کنیم.

 

افتتاح 220 واحد مسکن مددجویان کمیته امداد گیلان در یکی از روستاهای شهرستان لنگرود واقع در شرق استان از برنامه های سفر نوبخت است.

برچسب ها: نوبخت ، قوه قضاییه
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار