مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی از مصرف ۱۸۲ میلیون لیتر فرآورده نفتی در سه ماه نخست امسال در خراسان جنوبی خبر داد.
کد خبر: ۶۱۸۳۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۵ 14 July 2015

علی‌اصغر اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند اظهار داشت: درسه ماه نخست امسال 182  میلیون لیتر فرآورده نفتی شامل بنزین، نفت سفید، نفت گاز و نفت کوره در این منطقه مصرف شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 5.2 درصد کاهش داشته است.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی در خصوص بنزین مصرفی در استان تصریح کرد: مصرف این سوخت در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد امسال با 5.1 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به 63 میلیون لیتر رسیده است.
وی با اشاره به میزان مصرف گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در سه ماهه نخست در استان بیان کرد: مصرف این سوخت پاک با 8 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال گذشته به بیش از 6.5 میلیون کیلوگرم رسیده است که با توجه به سیاست‌های شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، استفاده از آن در منطقه خراسان جنوبی روند مطلوب و رو به رشدی را تجربه می‌کند.
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی خراسان جنوبی گفت: نفت سفید مصرفی استان در بازه زمانی یاد شده، به 5 میلیون لیتر رسیده است که این مقدار از کاهش 5.16 درصدی مصرف این سوخت نسبت به مدت مشابه سال گذشته حکایت دارد.
اصغری با اشاره به کاهش 2 درصدی مصرف نفت گاز منطقه خراسان جنوبی در سه ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته اظهار داشت: مصرف این فرآورده نفتی در ماه‌های فروردین، اردیبهشت و خرداد به 109 میلیون لیتر رسیده است.
وی همچنین از مصرف 5 میلیون لیتر نفت کوره در بازه زمانی یاد شده خبر داد و افزود: مصرف این سوخت نیز در قیاس با مدت مشابه سال گذشته با کاهش 45 درصدی همراه بوده است.
اصغری تصریح کرد: همزمان عرضه خرده فروشی سوخت در بازارچه مرزی ماهیرود و عرضه سوخت برای مرزنشینان نیز در حال اجرا است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار