سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی:
سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی گفت: حماسه 9 دی روزی ماندگار و فراموش نشدنی در تاریخ کشورمان بود.
کد خبر: ۵۴۴۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۶ 28 December 2017

به گزارش تابناک ارومیه، محسن شکرنیا عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های 9 دی که در ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: 9 دی به معنای واقعی کلمه یک حماسه باشکوه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران به شمار می‌رود که نباید با سهولت از کنار آن عبور کرد بلکه لازم است اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جدید ایران اسلامی در جریان جزئیات آن قرار گیرند.

وی با اشاره به برگزاری مراسم بـزرگداشـت «حماسـۀ نهم دی ماه» شنبه 9 دی ماه 1396 در تمامی شهرستان‌ها و شهرهای آذربایجان غربی، اضافه کرد: در این سری برنامه‌ها و مراسم‌ها به طور قطع حضور پرشور و آگاهانه ملت فهیم و بصیر ایران اسلامی را شاهد خواهیم بود چرا که با حضور همین مردم حماسه باشکوه 9 دی بعد از فتنه 88 در سراسر کشور خلق شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه سالگرد حماسه ماندگار، تاریخی و تاریخ‌ساز نهم دی ماه با شعار «روز بصیرت و تجدیدمیثاق امت با ولایت» در مناطق مختلف استان برگزار می‌شود، اظهار کرد: با حضور پرشور، گسترده و آگاهانه خود در مراسم نهم دی وحدت، همدلی و پایبندی خود به ارزش‌های انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان خواهیم کشاند.

شکرنیا با اظهار اینکه در میعادگاه‌ها و مصلی‌های سراسر کشور، میادین اصلی مراکز استان‌ها، شهرستان‌ها، شهرها، بخش‌ها و ... مراسمی به مناسبت نکوداشت این روز برگزار خواهد شد، گفت: مردم استان ما همگام با ملت ایران برای نکوداشت این روز قدم برداشته و برای آن برنامه‌های متعدد زیادی به مرحله اجرا گذاشته خواهد شد که بخش زیادی از آن تاکنون اجرا شده است.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی برنامه‌های ویژه این روز را به نوعی نمایش گذاشتن وحدت ملی و اقتدار ایران اسلامی قلمداد کرد و گفت: عمده‌ترین مباحث در این روز ولایت، اسلام، دفاع از ارزش‌ها و مبانی انقلاب اسلامی می‌باشد همچنین به این بهانه باید برای بازخوانی اندیشه‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبری گام برداشته و با شهدان گلگون کفن نظام اسلامی تجدید میثاق کنیم.

وی با بیان اینکه با نکوداشت این روز ملت رشید و بصیر ایران اسلامی نشان می‌دهند که همواره مقابل جریان باطل و نفاق ایستادگی خواهند کرد و به این وسیله نشان خواهند داد هنوز هم  با عاشوراستیزان، منافقان و فتنه‌گران سرستیز دارند، گفت: همچنین در این روز ملت ما به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان می‌دهند که همواره حامی ولایت فقیه، انقلاب و  اسلام هستند و همیشه در صحنه حاضر می‌شوند.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار