مدیر کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: توسعه شهری بر اساس ضوابط موجود و همچنین گره گشایی از ترافیک شهری در راستای رفاه حال شهروندان در اولویت مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی است.
کد خبر: ۱۱۵۹۶۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۳ 20 March 2024
به گزارش تابناک آذربایجان غربی، سید محسن حمزه‌لو در دیدار با نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، افزود: توسعه خیابان سرداران ۲ ارومیه در راستای بهبود وضعیت ترافیک شهری ارومیه با جدیت دنبال می‌شود و راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی بر این امر اهتمام ویژه دارد.
 
وی با اشاره به اینکه تعیین و تکلیف تعاونی‌های مسکن ارومیه در اولویت است، گفت: بررسی مسائل تعاونی‌های مسکن ارومیه با هدف برفع مشکل چندین ساله تعاونی‌ها با جدیت دنبال می‌شود.
 
وی اظهار داشت: تامین خدمات آموزشی، درمانی، ورزشی، مذهبی و فضای سبز محلات و توسعه جدید شهری از مسائل ضروری و مورد توجه است.
 
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی ادامه داد: تولید مسکن از مسائل مورد توجه بوده و باید در کنار توجه به این مساله در خصوص تامین خدمات در محلات جدید تدابیر لازم سنجیده شود.
 
حمزه‌لو اظهار داشت: اولویت و سیاست ما پشتیبانی از تولید مسکن در عرصه‌های گوناگون همراه با تامین خدمات مورد نیاز مطابق استاندارد‌های شهرسازی بوده است.
 
وی تاکید کرد: توجه به این مسائل موجب ارتقای کیفیت زندگی شهری و رضایت‌مندی عموم می‌شود و رفع موانع اجرای پروژه‌های احداث مسکن فرصت خانه‌دار شدن خانوار‌ها را فراهم می‌کند و این امر نیز در اولویت ما قرار دارد.
 
سید سلمان ذاکر نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار بر اجرایی شدن بازگشایی خیابان سرداران ۲ ارومیه تاکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار