مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی؛
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی گفت: طی بازرسی‌ ماموران شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی تعداد 106 دستگاه ماینر در یکی از واحدهای شهرک صنعتی ارومیه کشف شد.
کد خبر: ۱۱۶۱۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۸ 08 April 2024

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، طاهر کیامهر از شناسایی و ضبط 106 دستگاه ماینر توسط این شرکت در شبانه روز گذشته خبر داد و گفت: با تلاش همکاران واحد حراست و حقوقی شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی و با مشارکت نهادهای امنیتی تعداد 106 دستگاه ماینر که به صورت غیرمجاز از شبکه برق استفاده می کردند کشف و ضبط شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی اضافه کرد: تمامی دستگاه های کشف شده مربوط به یک واحد مستقر در شهرک صنعتی کریم آباد ارومیه می باشند.
وی در ادامه تصریح کرد: از آنجا که دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمز ارز، همواره تهدیدی برای صنعت برق به شمار می‌رود، این شرکت با هدف صیانت از منافع ملی و جلوگیری از تضییع حقوق بیت‌المال و همچنین تأمین برق مطمئن و پایدار به مشترکان به صورت مستمر پیگیر کشف مراکز غیرمجاز استخراج رمز در استان می باشد.
کیامهر همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به پیش رو بودن پیک بار ، تلاش مجموعه صنعت برق، ارائه خدمات مطلوب و جلوگیری از خاموشی‌های ناخواسته در تمامی ایام به ویژه ایام پیک بار است بنابراین با توجه به خلل و آسیبی که افراد سودجو با استفاده از دستگاه های استخراج رمز ارز غیرمجاز به صنعت برق وارد می کنند؛ مبارزه با رمز ارزهای غیرمجاز در این استان با شدت و توان بیشتری صورت خواهد گرفت.
وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و جلوگیری از سوء استفاده سودجویان از مناطق کشاورزی و صنعتی برای استخراج غیرمجاز رمز ارز ، بازرسی های مستمر توسط نهادهای نظارتی انجام و با متخلفین برابر قانون برخورد می شود.
گفتنی است مشترکان در صورت اطلاع از محل دستگاه‌های غیرمجاز تولید ارز دیجیتال، می‌توانند موضوع را به شرکت توزیع نیروی برق و یا پلیس و ستاد خبری اطلاعات اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار