یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم استان خراسان جنوبی ١٧ خردادماه سالجاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گشایش می یابد.
کد خبر: ۴۳۶۷۴۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶ 07 June 2017
به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی؛ احمد محبی با اعلام این خبر گفت: یازدهمین نمایشگاه قرآن کریم با شعار «قرآن، اخلاق و زندگی» ١٧ تا ٢٤ خردادماه سال جاری (همزمان با دوازده تا نوزدهم ماه مبارک رمضان) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان میزبان علاقه‌مندان به قرآن است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با بیان اینکه امسال در ماه مبارک رمضان، فعالیت‌های قرآنی متعددی در دستور کار داریم اظهار کرد: امسال رویکرد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، برگزاری برنامه‌های قرآنی با عنوان جشن رمضان خواهد بود.

وی از تخفیف ٤٠ درصدی کتاب و نرم افزار در این نمایشگاه خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه بزرگ قرآن کریم علاوه بر بخش های نشر مکتوب و نرم افزار شامل بخش های جنبی از قبیل، هنر های تجسمی، نمایشی،نهاد ها و موسسات، آموزش، پژوهش، عفاف و حجاب، کودک و نوجوان، مشاوره و گفتگو های قرآنی و همچنین آموزش نابینایان خواهد بود

وی با اعلام این که بیش از ۷۰ برنامه در قالب جشن رمضان در این استان برگزار می‌شود، افزود: برپایی ۸ نمایشگاه قرآن در مرکز استان و شهرستان‌ها، برگزاری ۱۶ محفل قرآنی و برگزاری ۱۵ نشست علمی با حضور اساتید استانی و اساتید مدعو از خارج از استان با موضوعات قرآن، عترت و سبک زندگی از جمله برنامه ها است.

 وی بیان کرد: همچنین در قالب جشن رمضان ۱۱ شب شعر در ۱۱ شهرستان برگزار کرده و با همکاری صدا و سیمای خراسان جنوبی مسابقه قرآن و نهج‌البلاغه نیز خواهیم داشت که در این مسابقه هر شب دو نفر به عنوان برگزیده اعلام می‌شوند.

یازدهمین نمایشگاه بزرگ قرآن کریم از ساعت ١٨ الی ۲۲ و ۳۰ دقیقه جهت بازدید علاقمندان دایر خواهد بود.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار