کد خبر: ۳۹۲۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 10 March 2017
عاون امور آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: دانشگاه های سیستان وبلوچستان رشد خوبی داشته اند اما آموزش عمومی متناسب با رشد دانشگاه های استان رشد نکرده است. 

به گزارش ایسنا_منطقه سبستان وبلوچستان، واعظ مهدوی در نوزدهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز سیستان وبلوچستان اظهار کرد: دنیای امروز دنیای علم است چرا که علم مبنای توسعه جهانی به شمار می‌رود. 

وی با بیان اینکه امروز ۴۰درصد کشاورزان کشور بی‌سواد هستند تصریح کرد: سطح سواد در دنیا بالای ۹۰درصد است که باید تلاش خود را رقابت علمی با دنیا به کار ببریم. 

مهدوی با بیان اینکه آموزش و پرورش بستر بالابردن سواد و دانایی در سطح جامعه است عنوان کرد: باید از ظرفیت های آموزش و پرورش در هر زمینه ای استفاده شود. 

وی افزود: در طول سال برای آموزش کارگران تنها۲ساعت وقت صرف می‌شود که این میزان آموزش برای رقابت بادنیا که مبنای کارشان علم وفناوری است ناچیز است. 

معاون امور آموزشی و فرهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان اینکه برای رقابت علمی با دنیا باید به آموزش و پرورش در ساخت فضای آموزشی کمک کرد گفت: از این طریق می‌توانیم سطح علم در جامعه را ارتقا دهیم. 

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر۱۱۶ هزار بازمانده از تحصیل در سیستان وبلوچستان وجود دارد که باید زمینه را برای حضور انان در کلاس درس فراهم کرد. 

به گزارش ایسنا_ یک مدرسه ۲ کلاسه با اعتبار بالغ بر۷۰میلیون تومان به صورت ۱۰۰درصد در شهرستان قصرقند در حال ساخت است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار