در پی وقوع سیل کم‌سابقه در سیستان و بلوچستان، خصوصا مناطق جنوبی بلوچستان از جمله دشتیاری و حاشیه چابهار، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از طریق شرکت‌های شستان و توسعه پتروشیمی نگین مکران به کمک سیل‌زدگان شتافت.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸ 03 March 2024

به گزارش خبرنگار تابناک سیستان و بلوچسان، مدیرعامل شرکت توسعه پتروشیمی نگین مکران گفت: این شرکت در قالب تهیه و توزیع مواد غذایی و اقلام خوراکی، پوشاک، پتو، تهیه داروهای ضروری و کالاهای بهداشتی به کمک سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان شتافت.

علیرضا منیری ابیانه گفت: با توجه به توان مهندسی شهرک پتروشیمی مکران، این مجتمع با اعزام مهندسین و پرسنل فنی و نیز انتقال ماشین‌آلات و ادوات راهسازی، در جهت بازگشایی مسیرهای مسدود شده، تخلیه مناطق و منازل مسکونی از سیلاب و انتقال سیل‌زدگان به مناطق امن اقدام نموده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های مهم این مجتمع صنعتی همچون سایر شرکت‌های سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح (ساتا) به عنوان یک وظیفه اسلامی- انسانی در زمان بحران‌ها و وقوع بلایای طبیعی، همدردی و امدادرسانی به هم وطنان عزیز در شرایط سخت است و این مجتمع پتروشیمی در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی ونیز یاری‌رسانی به هموطنان در حد وسع و توان موجود همواره پیشگام بوده است.

کمک‌رسانی وزارت دفاع از طریق پتروشیمی مکران به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
عقیل
|
United States of America
|
۰۷:۰۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۴
سلام عرض ادب به خیرین جامعه مسجد پرومی حاج ابراهیم فرش کافی ندارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار