فرماندار بیرجند:
فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه در ایام نوروز تعداد ۱۰ سفره‌خانه سنتی فعال است گفت: ۱۲ مدرسه با ۹۰ کلاس درس از ۲۸ اسفندماه آماده پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان بیرجند است.
کد خبر: ۳۸۶۲۸۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸ 28 February 2017
علی ناصری صبح امروز در جلسه کمیته اطلاع‌رسانی، تبلیغات امور فرهنگی و فضای مجازی ستاد اجرایی ستاد بیرجند اظهار داشت: مسافران و گردشگران نوروز برای کسب اطلاع از خدمات نوروزی هر شهر بیشتر به سایت‌های شهرداری و فرمانداری مراجعه می‌کنند افزود: باید دستگاه‌های اجرایی سایت‌های خود را به روز کنند که در این راستا تاکنون سایت فرمانداری بیرجند به روز شده است.
فرماندار شهرستان بیرجند گفت: با همکاری اداره کل ارشاد قرار است در سال 96 دوره مقدماتی و تکمیلی  خبرنگاری برگزار شود و باید روابط عمومی‌ها ارتباط خود را با روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها بیشتر کنند تا بتوانند رابطه تنگاتنگی در زمینه اطلاع‌رسانی داشته باشند.
ناصری با بیان اینکه باید ملاقات‌های مردمی مدیران در صدر برنامه‌های هفتگی باشد افزود: این یک تکلیف است که زمانی به مردم داده شود تا بدون واسطه با مدیران ارتباط برقرار کنند.
وی بیان کرد: در آستانه نوروز باید برنامه‌ریزی درستی انجام شود تا از آن طریق برنامه‌ها رصد و نظارت شود چون بسیاری از برنامه‌ها 15 اسفند ماه باید به اتمام رسیده باشد و باید مصوبات کمیته‌ها پیگیری شوند.
فرماندار شهرستان بیرجند گفت: هر دستگاهی به تنهایی قادر نیست تمام برنامه‌ها را انجام دهد در این ایام باید با همکاری یکدیگر برنامه‌ها را رصد و پیگیری کنیم و باید با اجرای برنامه‌هایی که داریم مردم درنوروز تغییر را احساس کنند.
ناصری افزود: آموزش و پرورش آمادگی لازم برای اسکان مسافران نوروزی را دارد و امسال در شهرستان بیرجند تعداد 12 مدرسه با 90 کلاس درس از 28 اسفند ماه آماده اسکان مسافران نوروزی است.
وی با بیان اینکه تعداد 5 هتل با 6 مهمان‌پذیر در شهرستان بیرجند برای ایام نوروز تدارک دیده شده است اظهار داشت: در ایام نوروز تعداد 10 سفره‌خانه سنتی در سطح بیرجند فعال خواهد بود.
فرماندار شهرستان بیرجند گفت: گشت‌های نظارتی باید دراین مدت نظارت داشته باشد و دستگاه‌هایی مانند هلال احمر  و خدمات رسان با استقرار در مکان‌های مناسب با جدیت وارد عمل شوند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار