در دولت یازدهم؛
معاون اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: از ابتدای دولت یازدهم ۶۰۰ پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.
کد خبر: ۳۷۱۶۵۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴ 03 February 2017
 محمد زمانی معاون اداره کل نوسازی مدارس خراسان جنوبی عصر پنج شنبه در جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان بشرویه بیان کرد: خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار موجبات بالندگی و پیشرفت که از مسیر آموزش و پرورش می‌گذرد را فراهم می‌کنند.
معاون اداره کل نوسازی مدارس استان با اشاره به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شاهد پیشرفت‌های خوبی در عرصه آموزشی و علمی در جامعه هستیم.
وی با اشاره به اینکه بشرویه از لحاظ داشتن خیرین بومی دارای رتبه اول در سطح استان می‌باشد افزود: همت همه جانبه مردم بشرویه در استان زبانزد است و شواهد و ارقام حکایت از وجود بیشترین خیر بومی در بشرویه دارد.
زمانی بیان کرد: باتوجه به شاخص‌ها، به دلیل مشارکت زیاد خیرین ما نیز به نسبت، سهم بیشتری از اعتبارات ملی را به بشرویه اختصاص می‌دهیم.
معاون اداره نوسازی مدارس خراسان جنوبی گفت: باتوجه به وضعیت دولت خیرین محترم بایستی قسمتی از بار پروژه‌های آموزشی عمرانی و... را بردوش کشند.
وی با اشاره به جایگاه ویژه علم در جامعه اظهار داشت: امروزه توسعه انسانی در گرو علم آموزی ست و آموزش و پرورش محلی برای علم آموزی می‌باشد.
زمانی با بیان اینکه مدرسه ابتدایی در ساختار شخصیت انسان‌ها بسیار تاثیرگذار است گفت: در صورت تقویت نهاد آموزش و پرورش سایر عرصه‌های جامعه نیز تقویت می‌شوند.
معاون اداره نوسازی مدارس خراسان جنوبی بیان کرد: در استان بیش از ۱۵ هزار متر مربع در قالب ۱۰۹ کلاس درس با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال را در سال جاری به بهره برداری می‌رسانیم که حداقل نیمی از آن از کمک‌های مردمی است.
وی افزود: از ابتدای دولت یازدهم نیز اقدامات خوبی در ساخت و سازهای مدارس صورت گرفته و ۶۰۰ پروژه آموزشی با اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیارد ریال اجرا شده که خیرین نیز در مبلغ اختصاص یافته سهم بسزایی دارند.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار