معاون استانداری خراسان جنوبی:
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان جنوبی، با بیان اینکه مدیران باید تلاش کنند در کنار سرمایه گذاران و تولیدکنندگان باشند، افزود: باید نگاه به سرمایه گذاری مثبت و توام با همکاری باشد و شرایطی فراهم شود تا شفاف اعلام شود، مدیران خواهان رشد استان هستند.
کد خبر: ۳۶۹۵۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۸ 30 January 2017
بی بی عصمت سرفرازی، در بازدید از منطقه ویژه اقتصادی استان، افزود: دولت تدبیر و امید به هیچ مدیری اجازه نخواهد داد، مانع رشد و توسعه استان شود.
وی یادآور شد: تنها با وجود منابع انسانی پویا ، فعال و شاداب می توان اقتصاد رو به جلو و فعال داشت.
سرفرازی، با اشاره به اینکه مدیران باور دارند، راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی استان موجب ایجاد اشتغال است، گفت: بر این اساس تا جایی که امکان دارد باید در راه اندازی واحدها و رفع موانع کمک و مساعدت شود.
منطقه ویژه اقتصادی خراسان جنوبی یکی از راهکارهای اساسی برای ایجاد مزیت های رقابتی انتخاب مناطق بالقوه مستعد برای ایجاد شرایط مناسب جهت فعالیت واحدهای اقتصادی است.
در این ارتباط طرح ایجاد منطقه ویژه اقتصادی بیرجند در برنامه چهارم توسعه مطرح و به تصویب هیات وزیران رسید و سال 1389 توسط مجلس تصویب و سپس شورای نگهبان آن را تایید کرد. 
این منطقه در زمینی به مساحت 730 هکتار در فاصله 12 کیلومتری شمال شرق بیرجند در نزدیکی فرودگاه بین المللی بیرجند مکان یابی شده است و دارای یک قطعه منفصله در میل 78(ماهیرود) به مساحت 100 هکتار در نقطه صفر مرزی است.
منطقه ویژه اقتصادی بیرجند تنها منطقه ای است که یک قطعه منفصله دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار