کد خبر: ۳۴۷۸۱۴
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۲ 23 December 2016
امام جمعه موقت شهرستان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: دشمنان با طرح ریزی و نقشه های شوم خود قصد براندازی نظام اسلامی را داشتند که ملت ایران در روز 9 دی با خلق حماسه بصیرت و ولایتمداری توطئه های آنها را خنثی کرد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدجواد رحمانی در خطبه های این هفته نماز جمعه خاش افزود: برخی از فتنه گران و عوامل فریب خورده و دست نشانده دشمن اصول و ارزشهای نظام اسلامی را مورد اهانت قرار دادند که در نهم دی ماه با اتحاد ملت بزرگ ایران آتش فتنه خاموش و عظمت جایگاه اسلام حفظ شد.
وی اظهار داشت: سردمداران آمریکا و غرب دلسوز ملتها و دولت ها نیستند، بلکه آنها به بهانه های مختلف سرمایه ها و ثروت کشورها را می خواهند تحت سلطه شان در آورند.
وی ضرورت آگاهی و هوشیاری از نقشه های دشمنان را یادآور شد و ادامه داد: شناخت از برنامه های تفرقه افکنانه دشمنان اهداف اسلام را حفظ می کند.
وی با اشاره به مناسبت های هفته، بر گرامیداشت و توجه به مباحث ثبت وقایع حیاتی و سوادآموزی تاکید کرد.
** اتحاد و همبستگی دلها را به هم نزدیک می کند
امام جمعه مسجد جامع توحیدیه اهل سنت خاش هم گفت: وحدت عامل اقتدار و پیشرفت و توسعه در کشورهاست زیرا به واسطه اتحاد و همبستگی مردم دلها را به هم نزدیک می کند.
مولوی محمدعلی شهنوازی افزود: وحدت در ایران اسلامی با شرایطی بسیار مطلوب همراه بوده لذا تلاش برای حفظ و تقویت آن ضرورتی اجتناب ناپذیر است.
** کشتن انسانها و افراد امت اسلامی جائز نیست
امام جمعه مسجد جامع الخلیل اهل سنت خاش گفت: کشتن انسانهای بیگناه از جمله امت اسلامی در هیچ دین و آیینی نیامده و این امر زشت و قبیح است و جائز و درست نیست.
مولوی محمدعثمان قلندرزهی در خطبه های این هفته نماز جمعه بیان کرد: اختلاف در میان مسلمانان و برادرکشی، امت را به سمت نابودی برده لذا امت اسلامی باید وحدت و همبستگی را در میان خود تقویت و دشمنان قسم خورده اسلام مانند قوم یهود و صهیونیست جنایتکار و کمونیست ها را نابود کنند تا عظمت اسلام حفظ شود.
وی اظهار داشت: آنهایی که مسلمانان بی دفاع و بیگناه را در شدیدترین وضع ممکن از بین می برند باید بدانند که روزی باید جوابگوی کرده های زشت و جنایتهای ظالمانه شان باشند و یقین کنند اگر فردی را می کشند، قطعا کشته می شوند زیرا این قانون خداوند است و خون مظلومان پایمال نمی شود.
وی ابراز تاسف کرد که در جوامع اسلامی قتل و سرقت و ظلم و بی عدالتی وجود دارد و ارزشها و کرامت انسانی به راحتی زیر پا گذاشته می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار