در هشت ماهه امسال صورت گرفت
مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: در هشت ماهه امسال حدود 15 هزار نفر از استان برای سفر عتبات عالیات اعزام شده‌اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته است.
کد خبر: ۳۴۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۳ 11 December 2016
ابوالفضل نوفرستی اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون هر هفته یک پرواز از فرودگاه بین‌المللی بیرجند هر شنبه به مقصد بغداد انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر پرواز چهار کاروان 33 نفری به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، تصریح کرد: برگشت این کاروان‌ها از نجف صورت می‌گیرد.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با بیان اینکه همچنین از ابتدای امسال تاکنون هر هفته بین چهار تا 10 کاروان به صورت زمینی از استان به سفر عتبات عالیات اعزام شده‌اند، افزود: در هر کاروان 4٠ نفر حضور داشته‌اند.

نوفرستی ادامه داد: در هشت ماهه امسال حدود 15 هزار نفر از خراسان جنوبی به صورت زمینی و هوایی به عتبات عالیات اعزام شده‌اند.

وی اضافه کرد: این میزان از زائران نسبت به مدت مشابه سال گذشته 30 درصد رشد داشته که شاید یکی از دلایل آن تعطیل شدن سفرهای حج عمره بوده است.

مدیرکل حج و زیارت خراسان جنوبی با اشاره به اینکه هر ساله 8 هزار نفر از استان به سفر حج اعزام می‌شدند، گفت: افرادی که در گذشته برای سفر حج ثبت نام کرده و به سبب تعطیلی این سفر را نرفته‌اند و پول خود را برداشت نکرده‌اند می‌توانند از محل این سپرده برای سفر عتبات عالیات وام دریافت کنند.

نوفرستی به مراسم اربعین اشاره کرد و افزود: برای رفتن به مراسم اربعین در استان 8 هزار و 300 نفر موفق به دریافت ویزا شدند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار