مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خراسان جنوبی:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: ‌آمریکا با تمدید تحریم ۱۰ ساله علیه ایران ‌نقض برجام کرد که ‌جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان خواهد داد.
کد خبر: ۳۳۳۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 24 November 2016
حجت‌الاسلام و‌المسلمین غلامحسین نوفرستی پیش از ظهر امروز در همایش بزرگ بسیجیان باعنوان "ما همه مدافعان حرمیم" اظهار داشت: بسیج به تعبیر مقام عظمای ولایت پدیده شگفت‌آور انقلاب بود همان گونه که انقلاب نیز یک معجزه الهی است.

وی افزود: گرچه سال‌ها در زمینه انقلاب اسلامی تلاش و همت شد اما یک و نیم سال قبل از انقلاب این حرکت شتاب بخشیده شد و حضرت امام (ره) از انقلاب به عنوان معجزه یاد کردند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اجتماع بزرگ پیاده‌رو‌‌ی اربعین حسینی‌ گفت: شکل‌گیری اربعین حسینی و این اجتماع عظیم میلیونی زائران اباعبدالله الحسین (ع) یک پدیده شگفت‌آور و یک پدیده عظیم تاریخی و الهی است.

نوفرستی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان روز گذشته خود اشاره به پدیده اربعین و بحث بسیج داشتند و فرمودند حرکت و راهپیمایی عظیم اربعین با شور، شوق و عشق است.

وی اظهار داشت: با وجود اینکه دشمن درصدد فراهم کردن زمینه‌های تهدید در این حرکت عظیم میلیونی بود خوشبختانه محبت و جمعیت عظیم پیروان اهل بیت در این مراسم شدت بیشتری گرفت.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی بیان کرد: همین روحیه در مسئله بسیج و شجره طیبه معنا و مفهوم پیدا می‌کند و بسیج به تعبیر حضرت امام (ره) لشکر مخلص خداست و تکیه بسیجیان به خداست.

نوفرستی افزود: یکی از مسائل مهمی که امروز مقام معظم رهبری به آن تکیه دارند حفظ روحیه استکبارستیزی و فریاد مرگ بر آمریکاست و دفاع از ارزش‌ها یکی از مسائل مهم بسیج است.

وی با اشاره به فرمایش ارزنده رهبری درباره دولت جدید آمریکا گفت: دولت کنونی آمریکا در توافق‌های هسته‌ای تخلفاتی انجام داد از جمله تمدید تحریم 10 ساله را وضع کرد که اگر این تحریم تمدید شود نقض برجام است و جمهوری اسلامی ایران واکنش نشان خواهد داد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی تصریح کرد: مرگ بر آمریکا پشتیبان حرکت عظیم بسیجیان است و حفظ ارزش‌ها در این شعار است.

نوفرستی بیان کرد: مقام معظم رهبری نکته دیگری را که این روزها مطرح می‌کنند این شجره طیبه و برکات آن است که نه تنها در کشور بلکه فراتر از مرزهای کشور را هم درنوردیده ‌و اگر ما شاهد پیروزی مسلمانان در لبنان، فلسطین و عراق هستیم به علت تفکر بسیجی است که باید قدر این فرهنگ و حقیقت را بدانیم و شکرگذار آن باشیم.

وی افزود: بسیج یک حزب و جریان خاص نیست بلکه انسجام پیروان حق است.

نوفرستی اظهار داشت: ‌پیشرفت علمی بدون فراهم کردن زیرساخت‌های امنیتی امکان ندارد و ما مدیون امام (ره) هستیم و در این راه بسیج درس‌های زیادی به ما داد زیرا ولایت‌مدار است و خودش را مطیع ولایت می‌داند.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار