فرمانده سپاه درمیان:
فرمانده ناحیه مقاومت سپاه درمیان گفت: هفته بسیج در شهرستان درمیان ۱۱۰ برنامه در رده‌های مختلف در سطح شهرستان برگزار خواهد شد که اعزام ۲ گروه جهادی برای درمان و ویزیت رایگان به شهرستان از برنامه‌های اصلی این هفته است.
کد خبر: ۳۳۰۱۲۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵ 16 November 2016
سرگرد حسین خدادادی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: فعالیتهای مجموعه بسیج در راستای آمادگی و تجهیز مردم است و این تجهیز تنها جنبه نظامی ندارد زیرا در زمانی که بسیج به فرموده امام راحل راه‌اندازی شد بحث نظامی مطرح نبود و زمینه بروز آزمایش بسیج در دفاع مقدس ایجاد شد.

وی تصریح کرد: مجموعه بسیج بیشترین شهدا، رزمندگان و جانبازان را در طول هشت سال دفاع مقدس به انقلاب تقدیم کرده است و ماندگاری انقلاب و نظام نیز به برکت بسیج است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه درمیان خاطرنشان کرد: هر کسی در کشور دلش برای استقلال و هویت بسوزد و از تسلط بیگانگان بیزار باشد و نسبت به ظلم متجاوزان بی تفاوات نباشد یک بسیجی است و صدور این تفکر بسیجی به کشورهایی مانند سوریه و عراق و دیگر کشورهای همسایه باعث خیر و برکت شده است.

خدادادی با اشاره به شعار هفته بسیج گفت: هدف از برنامه‌ها نمایشی از اقتدار، آمادگی و خدمات بسیج برای مردم است که در این راستا 110 برنامه در رده‌های مختلف در شهرستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه افتتاح 4 پایگاه بسیج را با اعتبار بیش از 40 میلیون تومان در این هفته خواهیم داشت گفت: 4 یادواره شهدا، 30 مورد نهضتهای روشنگری، حضور در نماز جمعه و میقات الصالحین، دیدار با خانواده شهدا و غبارروبی مزار شهدا و شهدای گمنام، 4 مورد کوه پیمایی خانوادگی، برگزاری  2 مورد مسابقات فرهنگی و ورزشی  و اعزام 2 گروه جهادی برای درمان و ویزیت رایگان از دیگر برنامه‌های این هفته در شهرستان درمیان خواهد بود.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه درمیان افزود: محوری‌ترین برنامه این هفته اجتماع بزرگ بسیجیان شهرستان با حضور نماینده ولایت فقیه در استان خراسان جنوبی است در 6 آذر ماه در شهر اسدیه برگزار می‌شود.

خدادادی یادآور شد: دو دهستان قهستان و گزیک در شهرستان درمیان در بحث محرومیت‌زدایی در زمینه‌های فرهنگی، عمرانی سلامت و اشتغالزایی مطالعات کارشناسی انجام شده است و در نوبت اعتبار قرار دارد که اعتبار قهستان از اعتبارات مجموعه بسیج و گزیک از مجموعه آستان قدس تامین خواهد شد و بسیج متولی آن خواهد بود.

وی همچنین به اقداماتی که در روستای اشک بخش مرکزی در جهت ارتقای سطح فرهنگی و خدماتی انجام شدهه است اشاره کرد و افزود:مشکلات این روستا بررسی شده و در زمینه‌های درمانی، آبرسانی، تربیت بدنی، احیای صنایع دستی، آنتن‌دهی موبایل و همچنین اتاقک دیجیتال که راه‌اندازی نشده است می‌توان اقدامات خوبی انجام داد.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار