مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی گفت: شهرهای طبس مسینا، گزیک و قهستان در گذشته زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی بوده که از اواخر مهرماه امسال زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان قرار گرفته است.
کد خبر: ۳۳۰۰۶۴
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳ 16 November 2016
علی‌اکبر بسکابادی اظهار داشت: براساس قانون امر آبرسانی به روستاهایی که در طول زمان به شهر ارتقاء می‌یابند از زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی خارج و به شرکت آب و فاضلاب شهری تحویل داده می‌شوند.

وی تصریح کرد: شهرهای طبس مسینا، گزیک و قهستان در گذشته زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب روستایی بوده که از اواخر مهرماه امسال زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب شهری استان قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی یادآور شد: در این راستا حدود 3 هزار و 500 مشترک از زیرپوشش این شرکت خارج شدند.

بسکابادی با بیان اینکه منبع تامین آب طبس مسینا از آب چاه است، افزود: مجموع طول شبکه توزیع و خطوط انتقال این منطقه که تحویل شرکت آب و فاضلاب شهری شده حدود 34 کیلومتر است.

وی با اشاره به اینکه شهر گزیک نیز منبع تامین آب آن چاه است، گفت: همچنین مجموع طول خطوط انتقال و شبکه توزیع این شهر که از زیرپوشش شرکت آبفار استان خارج شده 37 کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی خراسان جنوبی اضافه کرد: مجموع طول خطوط انتقال و شبکه توزیع شهر قهستان نیز 21.5 کیلومتر بوده و منبع تامین آب آن نیز از محل آب چاه است.

بسکابادی خاطرنشان کرد: برای تامین آب شهر قهستان یک چاه دیگر در کنار چاه گذشته که تامین آب آن از صورت می‌گرفت توسط شرکت آب و فاضلاب شهری حفر شده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار