فرمانده بسیج بیرجند:
فرمانده بسیج بیرجند گفت: در سال‌جاری یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به حدود 65 کارگاه اقتصاد مقاومتی و زود بازده تسهیلات واگذار شده است.
کد خبر: ۳۳۰۰۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱ 16 November 2016
غلامرضا فلاحی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند پیش از ظهر امروز در نشست خبری برنامه‌های هفته بسیج بابیان‌این‌که هفته بسیج با صد عنوان برنامه برگزار می‌شود گفت: بسیج بزرگترین مدافع اسلام و انقلاب و قوام انقلاب به بسیج است.
وی افزود: بسیج به عنوان یک نیروی عظیم، حافظ انقلاب اسلامی است و به همی علت باید قدردان بسیج باشیم و از ظرفیت بسیج در عرصه‌های مختلف در راستای اهداف انقلاب و خدمت به مردم استفاده کنیم.
فرمانده بسیج بیرجند بابیان‌این‌که در شهرستان بیرجند بیش از 450 رده بسیج وجود دارد اظهار کرد:‌ در همه رده‌های مختلف بیش از 100 برنامه اجرا خواهد شد.
فلاحی بابیان‌این‌که بسیج از ابتدای شکل‌گیری، خدمتگذار انقلاب اسلامی بوده است گفت: اولین برنامه، دیدار فرماندهان، مسئولان، مربیان و سرگروه‌های حلقه‌های صالحین با نماینده ولی فقیه در استان است.
 وی اضافه کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی از محل میدان آزادی بیرجند به سمت مزار شهدای باقریه در اولین روز از هفته بسیج و عزاداری دسته‌جمعی در مزار شهدای باقریه با سخنرانی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی برنامه‌ی دیگرِ هفته بسیج است.
برگزاری همایش بزرگ‌مرد کوچک با حضور 1200 نفر از دانش‌آموزان مقطع اول و دوم دبیرستان در حسینیه جماران با سخنرانی مسئول بسیج دانش‌آموزی کشور، تجمع بسیجیان با عنوان میثاق با ولایت با حضور 17 گردان بیت‌المقدس، امام حسین علیه‌السلام و امام علی علیه‌السلام در محل ناحیه بیرجند، غبار روبی گلزار شهدا با حضور بسیجیان و مسئولان استانی و شهرستانی و برگزاری میقات‌الصالحین با حضور 70 درصد حلقه‌های صالحین از دیگر برنامه‌هایی بود که فرمانده سپاه بیرجند به آن‌ها اشاره کرد.
فلاحی بابیان‌این‌که 2 هزار و 500 حلقه صالحین در شهرستان بیرجند در کلیه اقشار سازماندهی شده‌اند گفت: برگزاری کارگاه‌های هم‌اندیشی و افتتاح طرح‌های اقتصاد مقاومتی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج است.
 وی افزود: در سال‌جاری یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به حدود 65 کارگاه اقتصاد مقاومتی و زود بازده تسهیلات واگذار شده است.
فرمانده بسیج بیرجند، فضاسازی عمومی در کلیه رده‌های بسیج و ادارات، دیدار با خانواده‌های شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، اعزام سخنران به مدارس، برگزاری نشست‌های عاشقان ولایت و منتظران موعود، ویزیت رایگان در مناطق روستایی و محروم شهرستان، مسابقات ورزشی و تجلیل از ایثارگران و رزمندگان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج برشمرد.
فلاحی گفت: یک مرحله اعزام دانش‌آموزان پسر به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس با حضور 191 دانش‌آموز صورت گرفته و در مرحله‌ی بعدی در بهمن و اسفندماه سال‌جاری نیز 450 نفر با 10 دستگاه اتوبوس با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بیرجند به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
وی خاطرنشان کرد: 585 نفر از دانش‌آموزان دختر نیز با 15 دستگاه اتوبوس در آذرماه سال‌جاری به مناطق عملیاتی اعزام خواهند شد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار