نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانی از مرزهای نظام بسیار سخت بوده و این کار از قداست بسیار زیادی برخوردار است.
کد خبر: ۳۰۷۷۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲ 06 October 2016

آیت الله عباسعلی سلیمانی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید مرزبانی سیستان و بلوچستان با حضور سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی کشور، مسئولان و جمعی از خانواده شهدا اظهار داشت: بر اساس قرآن با سه تمهید باید مرزبانی را انجام داد، زیرا کار بسیار سختی است.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان افزود: مرزبانی با صبر و تحمل فردی امکان‌پذیر نیست، باید تحمل سختی را در بدترین شرایط داشت و بتوان دوری از رفاه و آسایش و خانواده را تحمل کرد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های بسیار ارزشمند فرمانده‌های نظامی استان ما مراوده بسیار خوب با مردم است که بخاطر آن زیباترین وحدت و همدلی را بین مردم و مسئولان مشاهده می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: تامین امنیت مرزها کار بسیار دشواری است و ممکن است مدت‌ها بدون کوچک‌ترین امکانات و در سخت‌ترین شرایط در بیابان و مناطق بی‌آب و علف برای تامین امنیت مرز فعالیت کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان با وحدت و همدلی در کنار هم و کاملاً هماهنگ برای تامین امنیت استان تلاش می‌کنند، گفت: مردم این استان نیز ‌ارتباط‌ بسیار نزدیکی با نیروهای امنیتی دارند و وحدت مردم این استان با یکدیگر و با نیروهای امنیتی در کشور مثال‌زدنی است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه سبد تامین امنیت نیروهای امنیتی سیستان و بلوچستان به بخش بهداشت و درمان، توزیع نوشت‌افزار و فرهنگ تبدیل شده است، گفت: با تلاش شبانه‌روزی نیروهای امنیتی استان دشمن در رسیدن به اهداف خود موفق نبوده‌ و در آینده نیز به لطف الهی و تلاش نیروهای امنیتی هرگز موفق نمی‌شود.

سلیمانی با تقدیر از عملکرد مطلوب سردار رهامبخش حبیبی در مدت خدمت به عنوان فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان، گفت: سردار حبیبی در طول مدت خدمت صادقانه خود در سیستان و بلوچستان تلاش بی‌وقفه‌ای داشت و خاطره نیکی از خود در این استان به جا گذاشت و امیدواریم در هر جای ایران اسلامی که در آینده خدمت می‌کند، موفق و سربلند باشد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار